2012. május 7., hétfő

Zabpelyhes palacsinta (pancake)


Nemrég kaptam egy zacskó zabpelyhet kipróbálásra, mert még soha nem sütöttem ezzel az alapanyaggal. Amikor megláttam Bors&Pepper blogján a zabpelyhes pancake receptjét, tudtam, hogy ezzel kell kezdenem a kísérletezést! Hát nem csalódtam! :-) A receptet nem írom le újra, nézzétek meg itt a fent említett blogon. Csupán a tálaláson változtattam, mert syruppal való leöntés helyett én vékonyan megkentem a palacsintákat házi baracklekvárral, kettéhajtottam őket és az egészet finoman meghintettem fahéjas porcukorral. Rekord idő alatt eltüntettük a tányérról ezeket a finom és laktató, különleges palacsintákat! :-))
A zabpehellyel való ismerkedésem pedig tovább folyik, majd még jelentkezem az újabb eredményekkel!


12 megjegyzés:

heti menük írta...

Én sem használtam még zabpelyhet a sütéseimhez, kicsit óckodtam az alapanyagtól. Talán egy olyan receptem van, amihez zabpehelyre van szükség, de még nem készítettem el. Pedig azt mondják egészséges és meggyőztél arról a bevezetődben, hogy finom is. Szóval, ki fogom próbálni:)

Jámborné Budai Mónika írta...

Zabpelyhet még csak kenyérhez használtam,de nagyon tetszik a palacsitád.
A lányom palacsinta függő,,úgy-hogy bíztoan megsütöm:))

Bors and Pepper írta...

De örülök, hogy ízlett! Nálunk is nagy kedvenc! Köszönöm, hogy belinkeltél :)

teller-cake írta...

Heti Menü: ebben a receptben nem fogsz csalódni, így kezdhetsz Te is rögtön ezzel! :-)
Móni: remélem ízleni fog a lányodnak!

teller-cake írta...

Ez csak természetes, és én köszönöm a receptet! :-) Fog még nálam ilyen készülni máskor is!

Rekaye blogja írta...

Biztos finomak, jól néznek ki :))) Nálunk mindenki palacsinta imádó.

teller-cake írta...

Köszi! :-)

Judóca írta...

Jól néznek ki! Eddig még eszembe sem jutott h esetleg zabpehellyel készítsek vmit, de lehet h most megpróbálom:)

Éva írta...

Nagyon guszta! Olyan jó puhának könnyűnek néz ki a tésztája!
Nézzél már hozzám légyszíves van számodra egy meglepetésem!

teller-cake írta...

Judóca: hajrá! :-)
Éva: köszi és megyek!

Emi írta...

Milyen helyesek! Látszik, hogy olyan jó "fluffy":) Nekem is meg kell próbálni!

teller-cake írta...

Remélem ízleni fog! :-)