2015. augusztus 21., péntek

Söröző süntorta háton fekve, 60. szülinapra :-)


Édesapám ezen a nyáron töltötte be a 60. szülinapját, amit méltóképpen meg is ünnepeltünk a családdal. Sokat törtem a fejem, hogy milyen tortát kellene neki készíteni, ami igazán hozzá illik. Aki sokat olvasta a soraimat tudja, hogy szeretem a kreatív tortaötleteket a jelentős, kerek évfordulókra

A sok fejtörést a nagyobbik lánykám oldotta meg, aki a rengeteg tortaötlete között egyszer csak azt mondta: "Kapjon sün tortát". És beletalált! Ugyanis apukám fiatalkori beceneve Sün volt, mert a haja mindig úgy állt mint egy süninek - még ma is.... :-DD Az egykori pajtásai még ma is Sünnek szólítják, és emlékszem amikor gyerekkoromban a barátok gyerekei így köszöntek neki: "Szia Sün bácsi!"

Szóval a téma már megvolt, már csak a részletek hiányoztak. Valamelyik webcukrász versenyen láttam egy háton fekvő süntortát, hasonlót képzeltem el én is. Sört vagy bort mindenképpen szerettünk volna mellé tenni, én a sört látványosabbnak ítéltem. Maga a torta főtt krémes gesztenyetorta volt házi fondant bevonattal. A szürke színt fekete gélfestékkel értem el, a festegetések ecsettel történtek, a szívószál valódi volt. 

Látnotok kellett volna, hogy az ünnepelt és a gyereksereg milyen gyorsan felfalták a sün tüskéit! :-DD Ezeket egyébként szintén fondant-ból sodorgattam egyenként tévénézés közben... :-)))

Isten éltessen sokáig apukám még egyszer! :-))



7 megjegyzés:

Vanilin írta...

Eszméletlenül szép! :)

Ani írta...

Az ötlet is szuper, a megvalósítás is, gratulálok. Apukád biztosan nagyon örült. Nekem nem lenne ennyi türelmem.

Katalin írta...

Isten éltesse Édesapádat! Nagyon szép ajándékot kapott :-)

Unknown írta...

Isten éltesse Apukádat sokáig! Puszi

teller-cake írta...

Vanilin: köszönöm!
Ani: örülök, hogy tetszik. :-)
Katalin: átadom neki! ;-)

teller-cake írta...

Köszönöm Edit!! :-)

Süni írta...

Remek ötlet :D