2017. március 26., vasárnap

Kedvenc Képem Játék 2. forduló


Ani, a Parókia konyhája című blog írója nemrég egy kedves játékot rendezett az oldalán. Az ötlet apropója az volt, hogy eléggé kifulladtak mostanára a blog-játékok (pl. SAD, Blogkóstoló), ezért egy ezeknél egyszerűbb játékkal mozgósított minket Ani (összefoglaló itt) egymás munkájának megismerésére:

Küld el kedvenc képedet a blogodról a hozzá tartozó linkkel együtt, és én mutatok ezekből egy összefoglalót.

A képeket a linkekkel ide várom:         teller.cake@gmail.com
Határidő:                                               Április 2. vasárnap

Alkossunk hát egy mini receptgyűjteményt a legkedvesebb képeitekből!

Ha van kedvetek, sztorit is írhattok mellé, hogy miért ez az - egyik - kedvenc képetek.
Jómagam is hoztam fent egy fotót, amelyik az egyik szívem csücske, hiszen egy csodálatos, nem remélt nyeremény tartozik a történetéhez. Akit érdekel a sztori, kattintson ide. :-)


9 megjegyzés:

Ani írta...

Éppen akartam írni a játékról, amikor megláttam, hogy már kiírtad, úgyhogy kész is vagyok.:)
http://korsocska.blogspot.hu/2017/03/kedvenc-kepem-jatek-2-fordulo.html

teller-cake írta...

Köszi Ani! :-)

Luca írta...

Nem igazán tudtam választani. Végül kettő között hezitáltam. Ideteszem mindkettőt. Döntsd el te, hogy végül melyiket választod (höhö)
https://lucus-luca.blogspot.no/2012/07/snickers-torta.html
https://lucus-luca.blogspot.no/search?q=k%C3%BCrt%C5%91s+kal%C3%A1cs

teller-cake írta...

Köszi Luca, én választottam. 🙂

Katalin írta...

Köszönöm az invitálást a játékodra, majd küldök valamit, nagyjából már tudom, hogy mi lesz az :-)
Jó választás a voltak a tortácskáid, amik nagyon finomak lehettek! Nem csoda, hisz nyertél is velük, amihez szívből gratulálok! Örülök, hogy téged is láthattalak most, egy nagyon kedves, csinos és szimpatikus "cukrászművésznőt" ismerhettem meg benned :-)

Katalin írta...

Elkészültem, kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd :-)
http://katalin-konyha.blogspot.hu/2017/03/husveti-hidegtalak-kedvenc-kepem-jatek.html

teller-cake írta...

Csodás kép, köszönöm!

Kati írta...

Elküldtem, ha az utolsó percben is :)

teller-cake írta...

Megkaptam, köszönöm! :-)