2019. március 5., kedd

Colosseum torta (Colosseum Cake)


Nagylányomék évfolyamában farsang időszakában ókori római projektet rendeztek. Különféle faladatokkal látták el a témában a tanárok az ötödik osztályokat és a farsangi tánc is ennek jegyében zajlott: a lányok jósnők voltak, a fiúk előadták Cézár ünneplését, majd meggyilkolását.

A projekt záróeseményére a szülőket is meghívták azzal a kéréssel, hozzanak római témájú ennivalókat.

Így készült el konyhámban ez a Colosseum torta.

A bevonat házi fondant volt, a magasabbik, lyukacsos részt előre elkészítettem és egy tortakarikán megszárítottam. Ezt később a torta szélére illesztettem.

A belseje kakaós piskóta volt málnás-epres tejszínkrémmel.

A zászlót a internetről nyomtattam ki színesben és láttam el Veronikáék osztályának, az 5/a-nak a jelével.

A tetejére még egy római, harci sisak került.


8 megjegyzés:

Éva írta...

Te már megint sziporkáztál, ötletes ez a torta !Nagyon jó közösség lehet a lánykád osztályában és a tanárok is gondolom aktívak hogy ilyen témákat adnak a gyerekeknek!Nagyon aranyos bájos Veronika !

KonyhaMalacka írta...

Nagyon látványosra sikerült ez a torta, hűűűhaaaa :) Kreatív és biztos finom is !

tejszínhab írta...

Asztapaszta, ez nagyon tuti!

Katalin írta...

Nagyon ötletes tortát sütöttél, finom is lehetett! Nem tudom a többi milyen volt, de a tiétek lehetett a legeredetibb :-) Az előadás is nagyon jó lehetett, gratulálok mindannyiótoknak! A lányok is csinosak voltak :-)

teller-cake írta...

Köszönöm nektek lányok! 🙂🙂

marisz57 írta...

Zsuzsa, te mindig nagyon ötletes és kreatív vagy! Nagyszerű családi "kalandjaitok" vannak!
Nekem is van egy jó hírem számodra! Mivel 3 hét óta nem jelentkezett a nyertes, így újra sorsoltam, amelynek nyertese te lettél:https://tortafuggo.blogspot.com/2019/02/sorsoltam.html. Gratulálok, és kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a facebookon! :)

Ani írta...

Nagyon különleges lett ez a tortád is. Hogy miket ki nem találsz!

teller-cake írta...

Köszönöm!