2019. március 12., kedd

Tűz torta (Fire cake)


Még mindig farsangi élménybeszámolónál tartok. Most Petrámék iskolai produkciójáról és a hozzá kapcsolódó tortáról lesz szó.

A harmadik évfolyam idén összevontan tűztáncot járt fekete ruhában, a kezükben tűzszínű szalagokkal. Nagyon látványos produkció volt, ügyesek voltak a diákok.

Elsőben ördögök voltak, akkor is én készítettem az osztálynak jutalmul egy ördögös tortát. Most tüzes tortával kellett készülnöm.

Hosszas töprengés után a fatörzs forma mellett döntöttem. A kakaós roládlap epres-málnás tejszínkrémmel volt megtöltve, a külseje csokis, főtt-krémmel díszítve. Némi fekete és piros festékkel színezett krémmel megkentem a hasábokat.A kis fondant lángokat előre elkészítettem mosolygós fejekkel (az eredeti terv egy sima, kerek torta volt ezekkel a lángokkal a szélén).

7 megjegyzés:

Éva írta...

Csodás az ötleted is és a kivitelezés is. Megláttam a címkéknél hogy ez egyszerű készítésű tortaként van jelölve Neked lehet hogy az de már maga az ötlet sem tűnik számomra egyszerűnek.Nagy gratula!

Katalin írta...

Ez a torta is nagyon kreatív lett! Mindig vannak jó ötleteid, meg persze nagy ügyességed, szakértelmed is, mert anélkül nem menne.... :-)

teller-cake írta...

A fatörzs miatt soroltam az egyszerűek köze, de nyilván ez is relatív. 😀😀😀

teller-cake írta...

Köszönöm Katalin!

Gerdi írta...

Aztaaa! Azok a lángoló fahasábok... Nagyon jó lett!

Vanilin írta...

Csodásan néz ki! :)

Razana írta...

Ez nagyon jo!