2017. január 8., vasárnap

Beagle torta :-)



Valami cukiságot szerettem volna hozni az év kezdetére, na meg kutya hideg is van... :-D

Ezt a tenyérnyi tortácskát barátnőm kislányának készítettem és nagyon élveztem, olyan - szó szerint - édes lett. <3 Nem is tudom mikor tetszett nekem utoljára ennyire burkolt torta...

A belseje a kedvenc csokitortám, a külseje házi fondant gélfestékkel színezve.
 
A mancs-nyomokat úgy gyártottam, hogy fondantból készítettem egy kis mancsot, hagytam kicsit száradni majd vizezett kakaóporba mártottam és nyomdáztam.
 
A fotóba beleólálkodott Tündi vizslánk, megzavarva ezzel a beagle-szerűséget, de sebaj! :-DD
 
 
 

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon aranyos kutyusok, a tortán is, és az udvaron is :-)

Éva írta...

Nagyon aranyos a torta is és a kutyusotok is ! Nekem most legkisebbik unokámnak kéne valahogy Pepa malacot varázsolnom majd a tortájára de nem tudom hogy birkózok meg vele?:-))

Ani írta...

Tényleg cuki. Köszönjük a derűt.

Vanilin írta...

Tényleg nagyon aranyos mindkét kutya! :) Ez a tortád is remekmű, hihetetlenül szép. Boldog új évet kívánok! :)

teller-cake írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
teller-cake írta...

Köszönöm nektek lányok! 😀

marisz57 írta...

De jó! Az meg főképp tetszik, ahogy az eleven kutyus kíváncsiskodik! :)