2015. április 16., csütörtök

Kókusz likőr házilag


Anyukám régi receptes füzetében találtam ezt az egyszerű, de nagyszerű, házi likőr receptet még Húsvétkor. Egyszerűen elkészíthető, csak a szűrése macerás egy kicsit, de csakis azért, hogy egy csepp se vesszen kárba. :-))
Próbáljátok ki, nagyon finom. :-) Én most, recept-pötyögés közben is ezt kortyolgatom... ;-)))

Hozzávalók:

20dkg kókuszreszelék
1liter tej
25dkg cukor
2 csomag vaníliás cukor
3dl alkohol (nálam pálinka)

Az alkohol kivételével mindent egy edénybe mértem és 20 percig, lassú tűzön főztem. Miután kihűlt, egy napra hűtőszekrénybe tettem a keveréket. Ezután üvegbe szűrtem úgy, hogy jól kinyomkodtam a kókuszt. Hozzáadtam az alkoholt, összeráztam és még egy napig hagytam, hogy az ízek összeérjenek.



15 megjegyzés:

Éva írta...

Kókuszt nagyon szeretem, megérne egy próbát hogy így italba milyen lehet? Egészségedre!:-)

Katalin írta...

De guszta lett! Én meg most az olvasás közben kortyolgatnám szívesen :-) :-)

tejszínhab írta...

Ezzel a tálalással szeretném kérni!

Csigabige írta...

Mindent szeretek ami kókusz, úgyhogy biztos fincsi lett ez a likőr :) Kaphatok egy picikét? :)

Györgyi írta...

Húúú, de jó kis recept, az a kipróbálós kategória - imádok italokat kotyvasztani :)

Vicuska írta...

Én is kérek!!! :)

Baloghné Kele Judit írta...

Csatlakozom az előttem írókhoz, nagyon finom lehet :)) - és milyen egyszerű az elkészítése

Unknown írta...

Nagyon tetszik ez a recept! Nálam minden jöhet, ami kókuszos...biztosan ki fogom próbálni. :)

teller-cake írta...

Köszönöm Nektek, próbára fel! :-)

Millye írta...

Hmmmmmm köszi a receptet :) lesz akinek tudok vele kedveskedni :)

Unknown írta...

Ha már pálinka, milyen ízű? Vagy esetleg vodka? Vagy méginkább fehér rum?

teller-cake írta...

Vegyes pálinkával készült, de a fehér rummal is finom lehet.

Tündi Dudinszki írta...

Meddig lehet fogyasztani?

teller-cake írta...

Tündi Dudinszki, egy hónapig hűtőben tárolva bátran.

Névtelen írta...

Én már megcsináltam nagyon finom