2015. június 14., vasárnap

Meggyes-csokis muffin - Éva játékára (is)



Egy gyorsan összedobható és ugyanolyan gyorsan el is fogyasztható süteményt hozok ma. :-)

Telekszomszédunk udvarán mosolygott a korai meggy tűzpirosan ránk. Engedélyt kaptunk, hogy szedjünk és együnk belőle kedvünk szerint. A lányok kitalálták, hogy süssünk belőle valami finomat. Nem volt kedvem hosszasan vacakolni, így a muffin mellet döntöttem.

Kevert tészta, lédús meggy és az elmaradhatatlan csokicseppek....fincsi! :-)

Szeretettel küldöm a finomságomat Takarékos konyha Éva játékára, aki gyümölcsös sütiket vár cserébe egy kis nyereményért.

Hozzávalók:



10dkg zsír
18dkg cukor
30dkg liszt (fele Graham)
3 tojás
1 kiskanál reszelt citromhéj   
1 csomag sütőpor
2,5 dl tej
Meggy (friss, befőtt vagy fagyasztott)
15dkg csokoládé(fele kis darabokra vágva, másik fele olvasztva)

A zsírt az egész tojásokkal és a cukorral, citromhéjjal jó habosra kevertem, körülbelül 5 percen át. Ezután kanalanként hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet és a tejet, csokidarabokat. Muffin-papírral kibélelt muffin-sütőbe töltöttem a tésztát úgy, hogy a formácskák félig legyenek. Mindegyik darabba három szem magozott meggyet nyomtam. 170 fokon bő negyed óra alatt készre sütöttem.

A kisült sütemények tetejét olvasztott csokoládéval megkentem, mindegyikre egy szép szem, száras meggyet nyomtam.

Az elégedett kóstolóbizottság.... :-D

13 megjegyzés:

Katalin írta...

tündériek a lányok:))) a sütid pompás (sok sikert a játékhoz is ):)))a fotóid meg nagyon profik ♥

Éva írta...

Csodásan néz ki és nagyon finom lehet! Lánykáid jó reklámarcok, aranyos a kisebbik ahogy néz huncut szemekkel:-))

Luca írta...

Ez tényleg finomnak látszik..... :)) .Küldhetnél egy kis meggyet Az itt egyáltalán nincs.

Ani írta...

Amint látom ez nem az a kevert, amiről írtál megjegyzésben nálam. Nagggggggggggyon jól néz ki!!!!!!!Édesek a lányok.

Muskátli Büfé írta...

Látszik, hogy jól sikerült! :) Már megérte!!!!! Gratula :)

tejszínhab írta...

Az utolsó kép a legjobb :) Úgy látom, gyakran kell majd ilyet sütnöd :)

Katalin írta...

De szépet sütöttél, és a lányok milyen jó étvággyal falatozzák :-)

Csigabige írta...

Fincsi sütit készítettél! Tetszik, én is szívesen megkóstolnám! :)

Gerdi írta...

De szép fotókat készítettél! Persze ilyen szép lányokról meg sütiről könnyű! :-)

Millye írta...

Hmmmmm imádnivaló mint mindig :) Cukik a lánykák is :)

teller-cake írta...

Köszönöm Nektek a lányok nevében is! A sütik meg viharsebességgel tűntek el.... :-)

Marti M írta...

Nagyon szép lett a sütid!
Játék van nálam is. Szeretettel várlak Téged és minden kedves olvasódat :)
http://legyunkeszsegesek.blogspot.com/2015/06/jatek-cseresznyes-meggyes-sutemeny.html

teller-cake írta...

Köszönöm és megyek, megnézem a játékodat. :-)