2016. június 22., szerda

Úszóbajnok torta :-)

 

Még májusban ballagásra készült ez a vicces, uszodás torta Mártinak, akinek mindene az úszás és testnevelés vonalon készül továbbtanulni is. Magam sem gondoltam volna, hogy mennyi úszással kapcsolatos idézetet, mondást találok a neten, alig tudtam közülük választani egyet, amely mókás és útravalóul szolgáló egyben.

Maga a torta minden, csak nem sport-barát :-D, de nem szabad a kalóriákat számolni mindig, nem igaz? Szóval egy Oreo-kekszes töltelékkel készült finomságról van szó, ahol a krémet közrefogó lapok Nutellával lettek megkenve..... :-P

A bevonat és a figurák a szokásos házi fondantból készültek, míg az úszósáv oldalait kékre színezett, könnyű, főtt vaníliakrémmel kentem meg.

Egy nagy szelet - aztán irány az uszoda! :-DD

Sok sikert a továbbiakban - is - Márti! :-)




10 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon klassz lett, imádom az apró kis részletet a papuccsal :)

Éva írta...

Csak csodálni tudlak hogy ezt a feladatot is milyen frappánsan megoldottad!

marisz57 írta...

Nagyon jó a torta! Tejszínhab elorozta a gondolatomat a papucsokról...:D Tényleg alapos vagy, hogy még a papucsok belsejét is kidolgoztad. És tetszik az idézet is, a ráadás pedig, hogy biztos nagyon finom!

Katalin írta...

Jaj de nagyon aranyos :-) Ügyes vagy, mint mindig! Kellemes időtöltés számomra mindig, amikor a műveidet nézegethetem :-)

Vanilin írta...

Gyönyörű! Még a legapróbb részletek is ki vannak dolgozva! :)

teller-cake írta...

Köszönöm a kedvességetek, örülök, hogy tetszik a torta. :-)

Muskátli Büfé írta...

A Torta Bajnoknőtől az úszóbajnoknak - szuper! Zsuzsa, nekem ez nagyon-nagyon-nagyon tetszik!!!!! Azok az apró talpak :) Csodás!

teller-cake írta...

Köszönöm... :-DDD

Millye írta...

Fenomenális :) Nagyon tetszik

Luca írta...

Valódi műalkotás. Szuper lett. Nekem mindig az jut eszembe a tortáidról, hogy olyan szépek, hogy nehéz lenne felvágni és megenni.....