2024. április 14., vasárnap

Babapiskótás krémes kávéval

 


Még húsvét előtt készült ez a babapiskótás sütemény, aminek a receptjét innen töltöttem le. Jól követhető, pontos instrukciók, csak két dolgot változtattam meg.

  • Úgy döntöttem, hogy a babapiskótát a krémbe helyezés előtt kávéba mártom meg, mint a tiramisunál (opcionális).
  • A tetejére kakaós máz készült, mert nem volt éppen otthon étcsokoládém. 4 evőkanál cukrozatlan kakaóport 4 evőkanál cukorral és annyi vízzel elkevertem, hogy sűrű, de keverhető legyen. Összeforraltam és 6 dkg vajat kevertem bele, ezzel vontam be a sütemény tetejét. (opcionális).
  • Persze sima étcsokival bevonva is finom lesz, nem kell feltétlenül ganache-t főzni a recept szerint.

Vigyétek is süssétek, fincsi! :-)



5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jól néz, guszta, szép magasak a szeletek! Aki szereti a kávét, annak nagyon finom lehetett 😋!
Én azon kevesek közé tartozom, akik nagyon, de nagyon nem szeretik 😊😊😊...

Éva írta...

Ismét egy nagyon csábító édességet készítettél ami nagyon finom lehetett!

Gizi írta...

Nagyon finom süteményt sütöttél, húúú de megtudnám most enni. Nagyon szeretem a kávés sütiket, és régen csakis ilyen csokoládémázzal öntöttem le a süteményeket.

Okki írta...

Nagyon guszta ez a süti, tetszik ez is. Nagyon finom lehetett:)

Ani írta...

Hű, de jól néz ki! Én nem szeretem a kávét inni, de az illatát és sütiben az ízét is nagyon. Jó ötlet volt megmártani.