2014. december 2., kedd

Autótorta márkajelekkel teleaggatva 2

 

Kriszti barátnőm amikor meglátta a közelmúltba bemutatott autótortámat - amelyet sokféle márkajel díszített - azonnal lecsapott az ötletre. Egy hasonlót, csak kisebbet és kéket "jegyeztetett elő" velem a kisfiának október végére, aki Veronikámhoz hasonlóan akkor töltötte a 7. születésnapját. 

Maga a torta ismét a kedvenc csokitortám volt formára faragva és házi fondanttal burkolva. Az autó formáját tekintve most is egy fantázia-autó, úgy értem, hogy nem akartam semmilyen autótípust lemásolni, csak kitaláltam egy formát.

A jeleket szürke fondant-ból formáztam meg egy, egy éjszakát hagytam száradni, majd ehető ezüstfestékkel átkentem őket.

Az egyetlen ehetetlen rész a szélvédő, amit átlátszó irattárolóból vágtam ki.

Isten éltessen Titi sokáig! :-)) Nagyon jó utat Nektek és vigyázzatok egymásra!!!


7 megjegyzés:

Millye írta...

Bámulatosan jó lett! Nagyon ügyes vagy. Megint remekeltél! :)

marisz57 írta...

Egyetértek az előttem szólóval! :)

teller-cake írta...

Millye, Marisz, köszönöm! <3

Csigabige írta...

Ötletes és szép tortát készítettél megint! Tetszik! :)

teller-cake írta...

Köszi! :-)

Luca írta...

Szuper lett. MInt mindig.

Vanilin írta...

Fantasztikusan néz ki! :)