2017. november 1., szerda

Fánk torta (donut cake) 10. szülinapra


Büszke 10 éves
Az idő sajnos megállíthatatlanul rohan...., Veronikám október 29-én ünnepelte a 10. szülinapját. A nagy esemény mellé szülinapi buli is dukált (10 vendég gyerekkel a saját kettőmön kívül....), na és persze egy személyre szabott szülinapi torta. :-D

Az ünnepelt szeletel
 
Először cápás tortát szeretett volna a kislányom, ugyanis nemrég - szemletakargatásokkal közbeiktatva -  megnézte a Cápa című klasszikus filmet és azóta nagyon érdeklik a cápák. De mondtam neki, hogy a barátnői nem biztos, hogy értékelnének egy ilyen ötletet, legyen valami kevésbé visszataszító és kicsit csajos.
 
Így a következő - már nekem is tesző :-D - ötlet mellett maradtunk: legyen egy nagy fánk alakú torta, lyukas belsővel, rózsaszín cukormázzal és szines cukrokkal.
 
Nem is volt nehéz a kivitelezés és szerintem nagyon pofás lett. A burkolat házi fondán volt, a szalagot a szélére cellux segítségével készítettem. :-DD A belseje étcsokis és erdei gyümölcsös krém volt.
 
Persze ennyi fánkkal nem úsztam meg, igaziakat is sütnöm kellett különböző bevonattal és szórattal. Ennek a receptjét legközelebb hozom.
 
Isten éltessen drága kislányom nagyon-nagyon sokáig!!! <3

 
 
 
 

16 megjegyzés:

Éva írta...

Isten éltesse nagyon sokáig Veronikát! Anyukája nagyon ügyes hogy ilyen szép tortát készített!

Ani írta...

Szuper ötlet! Nagyszerű megvalósítás! Isten éltesse Veronikát!

Vanilin írta...

Csodás tortát készítettél! :) Isten éltesse sokáig a lányodat! :)

Katalin írta...

Isten éltesse sokáig ezt a szép nagylányt ezen a kerek szülinapon!
Nagyon szép, ötletes és biztosan nagyon finom tortát kapott :-)

tejszínhab írta...

Olyan király! :D Isten éltesse a nagylányt!

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek a magam és Veronika nevében!

Györgyi írta...

Istenke éltesse nagyon sokáig Veronikát és az ügyes kezű anyukáját :) Szuper ez a fánk ötlet, tetszik :)

marisz57 írta...

Nagyon élethű lett a fánk-tortád, amikor megláttam, azon agyaltam, hogy talán a zsírsütő kondérban sütöttél ilyen nagy fánkot! :D
Isten éltesse sokáig ezt a szépséges leánykát!

teller-cake írta...

Köszi! 😀

teller-cake írta...

😄 Köszi Marisz!

KonyhaMalacka írta...

Milyen ötletes tortát készítettél, csak ámulok... elismerésem !!
Utólag is sok boldogságot a Lánykádnak ! :)

Unknown írta...

Szép és jó is, pont most rendelt az unokám 8.szülinapjára fánktortát! Azt sem tudjuk, hogy álljunk neki! Nézem ezt a szép tortát, csak a receptjét, és az elkészítési módját nem találom! Nem kérhetném el esetleg? Nagyon megköszönném!
Sajna kistöki nem eszik meg mindent, eddíg gumicukorbó, pillecukorból csináltunk neki "tortát", most van az első alkalom, hogy valamilyrn tésztából kér tortát! Ezért lenne fontos, hogy megtudjuk csinálni részére! Köszönöm, hogy válaszol rá! Üdvözlettel: Takács Gábor

teller-cake írta...

Elnézést a késői válaszért, csokoládétortából készült, egy nagyobb átmérőjű piskóta közepe lett kilyukasztva. A kedvenc csokitortám receptje alapján.

Névtelen írta...

Szia!
Szeretném megkérdezni, h hogyan tudtad ilyen tökéletesre megfesteni, színezni? Mivel, hogyan készült, nagyon szeretném tudni🤗🤗🤗

teller-cake írta...

Világos sárgára színeztem a fondant, azzal burkoltam be. A szalag cellulóz segítségével keszült, körbetekertem és körülötte vízzel hígított holland kakaóport vittem fel ecsettel. Kicsit száradni hagytam és leszedtem a ragasztószalagot. Örülök, hogy tetszik.

teller-cake írta...

Cellux, nem cellulóz! 😀