2019. február 16., szombat

Amerikai csokis keksz - akár uzsonnára :-)


Már magam sem tudom mióta rakosgatom ide-oda ezt a receptet a süteményesfüzetemben, hogy majd elkészítem. Most eljött az ideje. :-)
 
Klasszikus, amerikai csokis keksz recept vajjal és sok-sok csokicseppel.
 
Puhább lett mint gondoltam, azt hittem, hogy roppanósra keményedik a hűlés után. De nem panaszkodom, nagyon finom volt.
Döbbenetesen gyorsan fogyott a kekszes dobozból.... :-DD
 
Hozzávalók:
15dkg vaj
10dkg cukor (nálam nád)
2db tojás
1 teáskanál sütőpor
20dkg liszt
12dkg csokicsepp (én némi maradék télapócsokival megtúrbóztam... :-) )
 
A puha vajat a cukorral és tojással habosra kevertem. Apránként hozzáadatam a liszzel elkevert sütőport, majd a csokicseppeket.
Sütőpapírral bélelt sütőlemezre kiskanállal diónyi halmokat raktam. (Kell a távolság a halmok között, nagyon terül!)
180 fokon ~18 perc alatt világorsra sütöttem.
 
 
 

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finomak lehetnek, és gyorsan elkészülhettek, ahogy a receptjét olvasom :-) Jól is néznek ki, így el is hiszem, hogy gyorsan fogytak...

Gerdi írta...

Nem csoda, hogy hamar fogytak! De gondolom, ha jól elrejtem a csokis dobozt, sokáig eláll. Csak azért, mert Fiamnak mindig sütök valami tartós sütit, hogy legyen mit rágcsálnia két hétig, míg újra hazajön.

tejszínhab írta...

Nagyon szépek lettek :) Ezt a receptet anno én is elkészítettem, nem onnan van? :)

Ani írta...

Nálunk Noémi a keksz-felelős. Ajánlani fogom neki.

marisz57 írta...

Ismét egy finom keksz! Lehet, hogy "lemásolom", hogy ne csupa mentes nasikat nasizzunk... 😅

teller-cake írta...

Töredelmesen bevallom, nem tudom.... csak kiítram anno egy füzetbe... De megnézem a tiédet! 😀

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek, szívből ajánlom!