2013. augusztus 17., szombat

Szilvás lepény (Vánczaprojekt)

 

Még nem friss szilvából ugyan - hanem a fagyasztó mélyéből - de elkészült nálam a héten ez a finomságos szilvás lepény Mónika Váncza receptjei közül, innen. /Ha már szuper ajándékcsomagot nyertem a Szilasfood-tól, ki is kellett próbálnom belőle néhány dolgot nyomban! ;-)/ Puha és szaftos sütemény a végeredmény, mindenkinek csak ajánlani tudom.

A recepthez annyit fűznék hozzá, hogy 180 fokon sütöttem 25 percen keresztül egy 26x38-as tepsiben. Garantált siker! ;-)



Remélem, hogy az idén lesz bőséges szilvatermésünk és főzhetünk újból igazi, üstben készült szilvalekvárt, mert az előző főzésből már nincs egy csepp sem. Ilyen fotókra vágyom friss kivitelben. :-D :






12 megjegyzés:

Kati írta...

Ezt én is elkészytettem már, én is lefagyasztott szilvából, nagyon finom:) Ki kell próbáljuk friss szilvából is:)

Ditka írta...

Finom lehet! Egyszerű elkészíteni,valószínű meg is fogom sütni, ugy is nagyon szeretem a gyümölcsös sütiket.

Gabriella írta...

Zsuzsa ez a süti nagyon jól néz ki, annyira guszta. Nyami. Irigykedem, hogy Ti most ilyen finomságot esztek. :)
A szilvafőzéses fotóid is nagyon tetszenek, olyan hangulatos, nálunk így zajlik, amikor Anyukámmal főzzük. :))

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon szép:))
Viszem is a játékra és a recept mellé:))

Györgyi írta...

Isteniek a fotók !!! A süti is :) Szívesen kóstolnám :)

HajniZoli írta...

Ezt kinéztem én is:-) szép nagyon! Friss szilvából, ha ki nem koppan a fejemből kipróbálom:-)

Millye írta...

Imádjuk a szilvát a szilvalekvárt! A lepényed meg hmmmmmm :)

marisz57 írta...

Nagyon kívánatos szilváslepényt sütöttél! Nálunk is érik a szilva, készülök én is a lekvárfőzésre, bár csak a sütőben egy keveset, mert van még tavalyról is.

Luca írta...

Ilyet én is szoktam csinálni. Váltakozó gyümölccsel. Irigykedem a finom szilváért. :)

teller-cake írta...

Mindenkinek ajánlom a szilvaszezonban, egy tartalmas leves mellé és kész a finom ebéd! :)

Muskátli Büfé írta...

Szépséges süti! Az a szilke, mennyei - benne van az élet!

teller-cake írta...

Igazat szóltál Barátném! :)