2015. július 10., péntek

Segitsüti 2015 tavasz, tortaátadás 2


Immár harmadik alkalommal vettem részt a Segítsüti nagyszerű jótékonysági akciójában, amellyel most a Borsóház alapítványt támogattuk.
A licitnyertesem idén Ildikó, akivel 13000 Ft-tal támogattuk a fenti alapítványt. Neki már átadtam a tortát a Budaörsön, arról itt olvashattok
Vigaszágasom is lett László személyében, akivel újabb 12000 Ft-tal gyarapítjuk így a Borsóház számára gyűjtött összeget.
Lászlóval személyesen nem sikerült találkozni, a férjem vitte el a tortát a nővérének Kecskemétre. Laci egyébként aktív licitáló, de nem sikerült még megcsípnie az első helyet egyik évben sem - amióta én részt veszek ebben a kezdeményezésben. Büszke vagyok rá, hogy már harmadszor ő a vigaszágasom! :-)

Most jöttem rá, hogy receptet még mindig nem hoztam a tortához... Na, majd ezt még pótolom! 

5 megjegyzés:

Ani írta...

Gyönyörű!

Györgyi írta...

Várjuk ennek a szépséges csodának a receptjét :)

Luca írta...

Ez valami áfonyás csoda lehet

Millye írta...

Szépséges :)

teller-cake írta...

Köszönöm nektek! <3 Zűrös hetek állnak mögöttem és előttem, de igyekszem valamikor összerakni a receptet egy posztba. :-)