2016. november 18., péntek

Áfonya herecegnő torta

 
A férjemnél valahogy mindig nagyobb sikere van az ország cukormentes tortájának és ez idén sem volt másként. Nem a cukormentesség miatt, hanem egyszerűen ezek mindig szimpatikusabbak és jobban is ízlenek neki. Ezért idén a névnapjára el is készítettem az aktuálisat, az Áfonya herecegnő tortát.
 
A receptet nem pötyögöm be, mert iszonyú sokáig tartana és mert teljesen részletesen le van írva a készítés menete itt.
 
Elég sok apró lépésből áll, de ha mindent előkészítettünk akkor már hamar összeállítható.
 
Egy kellemesen zamatos lap lágy joghurtos feltéttel, nem túl bonyolult ízvilág, de talán ezért: egyszerűen finom.
 
Nekem egyébként maga az ország tortája is ízlett - Őrség zöld aranya - , tetszett, de amikor a recept felének az elolvasásához jutottam - magát az olvasását is feladtam, nemhogy a sütés gondolatát.... :-D
 
A nagy kedvencünk egyébként az oszág tortái közül továbbra is a Ribizlihabos, almás réteges torta, az mindent visz. :-)
 
 
 
 
 
 

8 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Húúhaaa, ez nagyon szép!

Vicuska írta...

Nagyon ügyes vagy!!!

Éva írta...

Ez a torta nekem is nagyon ízlene az biztos! Nagyon guszta!

Katalin írta...

Nagyon finom lehet, ez csakis jó választás lehetett! Sok boldogságot az ünnepeltnek :-)
Nagyon szép mutatós torta, megnéztem a részletes leírását, azt hiszem én ezt nem fogom elkészíteni :-) nekem ez "túl nagy falat" lenne - mármint megcsinálni, nem megenni :-)
Nagyon ügyes voltál ismét!

Vanilin írta...

Csodaszép! :) Ez nekem is bejönne, imádom az áfonyát. :) Nagyon guszta! :)

Luca írta...

Csodás lett. Tudod nekem az az érzésem, hogy újabban direkt ilyen bonyolult receptekkel csinálják az országtortákat, hogy ne tudd otthon megcsinálni. Mert ugye a régebbiek már bevonultak a hétvégi sütemények sorába. Ezek az újabbak tuti nem fognak...... Én azért nagyon sajnálom a dolgot....

teller-cake írta...

Tejszínhab: Köszi! :-))
Vicuska: Köszönöm!
Éva: Küldök neked egy virtuális darabot... :-)
Katalin: Ez még a kevésbé bonyolult, olvasd el a tökmagosat... :-( :-)
Vanilin: Köszönöm! :-)
Luca: Osztom a véleményed, ez a torta még elmegy, de a tökmagosnál egy "egyszerű" háziasszony szaktudása mit sem ér, még én is csak pislogtam... :-(

marisz57 írta...

Jaj, de gusztusos, kívánatos lett! És a színei is nagyon kellemesek! Ezzel biztosan levetted a lábáról "apikát"...:D