2014. november 8., szombat

Diploma-kalap torta

 

A diplomakalapos tökfej torta után itt egy komolyabb tortaverzió arra, ha valakit köszönteni szeretnénk a diplomájának ünnepléseként. :-)

Maga a torta magasra töltve, 6 lapból és főtt csokikrémből állt. A kalap teteje fondant-ból lett kiszárítva, és abból készült a papírtekercs is. A tekercset kakaóporral színeztem valósághűre. A piros fondant-pecsétbe a dátum került, 2014. 

A kalap tetején a csúcsok kicsit meghajlottak. nekem így még jobban tetszettek. 

Nagy gratula minden friss diplomásnak! :-)


10 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon ötletes és szép torta! Régen mondtam már hogy ügyes vagy ugye?:-)) Most arra gondoltam hogy milyen kár hogy csak most nagymama koromban lett a hobbim a blogolás:-)) Mindkét lányomnak megpróbálhattam volna anno ilyen szép tortát csinálni! (Bár ilyen szép biztos nem lett volna!)

Vanilin írta...

Hát, mit is mondhatnék? Gyönyörűséges. :) Nagyon, de nagyon ügyes vagy! :)

tejszínhab írta...

Hehe, az jutott eszembe, h a mi diplomaátadónkon mindenkinek rögzíteni kellett a fejére a sapit (nem sikerült 5 év alatt a fejtágítás :P), és milyen jól jártam volna, ha "csak" enni kellett volna, nem viselni :D

teller-cake írta...

Éva: köszönöm, nagyon aranyos vagy! :-))
Vanilin: örülök, hogy tetszik! <3
Haboska: nekünk szerencsére nem kellett ilyen kalap, nem is örültem volna neki... :-) Jót nevettem a fejtágításodon... :-DDD

Farci írta...

Kalap nélkül kaptam én is ...
Ezt azért elfogadnám! :)

Muskátli Büfé írta...

Meseszép ez is :) Én is hasonlót kaptam :)

Hankka írta...

Ügyes vagy, nagyon-nagyon szépre sikeredett! :)

Csigabige írta...

Nagyon jól néz ki ez a torta! Teljesen valósághű lett! :)

teller-cake írta...

Farci: üdv a kalaptalanok táborában! :-DD
MuskűtliBüfé: meg is érdemelted... <3 <3
Hankka: köszönöm!!
Csigabige: örülök, hogy így látod! :-)

Luca írta...

Nagyon tetszik