2017. június 1., csütörtök

Menyasszonyi torta gyümölcsökkel, burkolat nélkül


Nagy megtiszteltetés ért még májusban. :-)
Egykori cukrász főnököm és mentorom megkért, hogy a lánya esküvőjére készítsek menyasszonyi tortát. A menyasszonynak ugyanis a manapság olyan divatos, burkolat nélküli torták tetszenek sok gyümölccsel, ahol kilátszik a töltelék és a tortalapok széle. Volt főnököm pedig még a hagyományos menyasszonyi torták világában alkotott hófehér burkolattal és rengeteg rózsával, és azt mondta, ilyet nem szeretne csinálni, de a lánya azért meg kell, hogy kapja. :-)
Így átbeszéltük a nagyságot, az ízt, a gyümölcsöket és közösen beszereztük az alapanyagokat.
A torta alja szintén naturális volt, egy nagy akácfa-szelet lekezelve.
A három szint közé fém állvány volt beépítve, 15 cm magas volt egy réteg.
A töltelék túrós-epres krém volt mindegyik szinten.
Május lévén a gyümölcsréteget: eper, szeder, áfonya és málna alkották.
Szórásra kaptam egy speciális porcukrot, ami nem olvad meg a nedvességtől olyan gyorsan.

Kicsit szkeptikus voltam amikor nekiálltam, de ahogy kész lett - teljesen beleszerettem..... Én is ilyet szeretnék, ha még egyszer férjhez mennék........ :-)))

Az esküvőn hatalmas sikere volt, az utolsó morzsáig elfogyott, ennél nem is kell több.
Isten éltesse az ifjú párt, legyenek nagyon boldogok!!!

Margoként azért megjegyezném Veronika lányom véleményét, amikor kész lett a nagy mű: "Húúú anya, nagyon szép....., de biztos, hogy befejezted??" :-DD

12 megjegyzés:

Katalin írta...

Gyönyörű lett! Ha másért nem, de ezért érdemes férjhez menni :-) :-) :-)

Okki írta...

Gratulálok Zsuzsa, valóban nagyon szép! :) Nem is csodálom, hogy utolsó morzsáig elfogyott, hisz csupa finomság van benne/rajta. :)

KonyhaMalacka írta...

Elképesztően gyönyörű ez a torta, már ezért érdemes menyasszonynak lenni :)
Gratulálok, szép munka !

Ditka írta...

Nagyon jól mutat, igazi májusi esküvőre való torta.
Szívesen megkóstoltam volna, nagyon szeretem a sok gyümölccsel készülő sütiket.

teller-cake írta...

Köszönöm lányok, örülök, hogy nektek is tetszik. 🙂

Ani írta...

Hát ez gyönyörű! Külön öröm volt, gondolom, hogy egy hivatásos cukrász kért meg és a lánya esküvőjére. Én is nagyon szeretem a gyümölcsös tortákat. Aranylakodalomra is jó ez.:)

tejszínhab írta...

Csodálatos lett a torta, én még nem mertem nekiállni a pucér változatnak, főleg, hogy ez menyasszonyi, szóval le a kalappal előtted :)

Györgyi írta...

Hát Zsuzsa, nem is tudom mit mondjak :) Fantasztikus a torta, te meg túlnőttél önmagadon. Emelem kalapom :)

marisz57 írta...

Nagyon jót mosolyogtam a leánykád kérdésén! :) Nagyszerű a torta kívül-belül. Külön tetszik az "akácfa -
szelet" tortatartó. Ügyes vagy zsuzsa, gratulálok! :)

teller-cake írta...

Köszönöm nektek drága bloggerina-kollégáim, nagyon jól esik ám.... 🙂

Razana írta...

Pazar torta lett!

Luca írta...

Pazar lett a menyasszonyi torta. Aranyos a lányod, ő hozzá van szokva, hogy tökéletesek a sütijeid.... :))