2018. január 27., szombat

Cápa torta smarties cukorral (shark cake) Veronika napra :-)

 
Egy hátborzongató tortával kezdem a blogos új évet, kissé megkésve.... :-)))
 
Októberben említettem Veronikám 10. születésnapja kapcsán, hogy tombol nála a cápa-őrület. Szemletakargatásokkal közbeiktatva megnézte a Cápa című klasszikust és azóta érdeklődik a cápák iránt. A szülinapi bulijára szeretett volna már egy cápás tortát, de akkor arról lebszéltem - így egy hatalmas fánk tortát kért és kapott - de a januári névnapjára beigértem a cápás tortát. :-)
 
Maga a torta ízvilága megosztotta a családot, illetve egyedül a férjem fintorgott rajta kicsit, a többieknek - nekem is - nagyon bejött. Veronika ugyanis karamellás torát kért, amit én magában töménynek találtam és végül vékony piskótalapok között tejszínes karamellkrémet és ribizlikrémet váltogattam. Szerintem nagyon jó volt az édes és savanykás íz együtt!
 
A torta tejszínhabbal lett bevonva, kék ételfestékkel kicsit megkenegetve a teteje, a cápa pedig a szokásos házi fondantból készült. A cápa szájában az ünnepelt óhajának megfelelően apró smarties cukorka lett elhelyezve. :-D
 
Isten éltessen kislányom nagyon sokáig! <3
 
 

12 megjegyzés:

Éva írta...

Veronikának ha késve is de boldog névnapot kívánok! A tortája csodás lett gondolom örült neki, miket fognak még neked kitalálni hogy megalkossad? Ügyes vagy hogy ezt is megoldottad!

Ani írta...

Sok boldogságot Veronikának. A jókívánság sosem késő.

Ani írta...

Véletlenül rákattintottam a közzétételre mielőtt kifejtettem volna, hogy FANTASZTIKUS LETT A TORTÁD. Már megint.

Katalin írta...

Én is boldog névnapot kívánok Veronikának! Nagyon jól sikerült ez a torta is, és milyen félelmetes :-)

teller-cake írta...

Köszönöm a nevében is a jókívánságokat! 🙂

Luca írta...

Félelmetesen finom lehet :)) Szuper lett. Boldog névnapot lánykádnak!

KonyhaMalacka írta...

Nagyon látványos, szuper tortát készítettél :) ;)
Boldog névnapot Veronikának !

Millye írta...

Sok boldog névnapot a lánykádnak! NAgyon jó lett ez a cápás torta

Ani írta...

Lehet, hogy téged is hívtalak a játékomra, de elfelejtettem, hogy a zöldség miatt nem illik a képbe.

Györgyi írta...

Ahogy nőnek a lányok, egyre hajmeresztőbb tortákat fognak kérni, de ez nem lehet akadály egy ilyen szuper anyukának :) Egyébként a karamelltorta a gyengém, de még sosem készítettem, mert a nagynénémnek az a specialitása, így nem kell vele küzdenem. Jó lett ez a cápa :)

Okki írta...

Úgy látszik a lánykáid soha nem fogynak ki a tortaötletekből. :D Ügyesen megoldottad ezt a feladatot is, tökéletes lett! :)
Utólag is boldog névnapot kívánok Veronikádnak!

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek a nevében!