2018. február 11., vasárnap

Színes fánk-kavalkád


Igazi farsangi téma, de a valóságban még októberben készültek ezek a fánkok nagylányom 10. szülinapi bulijára. Az édesség terén a fánk volt a téma, hiszen a tortája is egy hatalmas szalagos fánk volt rózsaszín cukormázzal és színes cukorkákkal.
 
A receptet még egy blogkóstolós fordulóban találtam itt, most is ezt használtam. Bevonásra három fajta csokoládét (ét-,tej- és fehér) és színes cukorgyöngyöket használtam. Találtam gyümölcs ízű franciadrazsét is - nem is tudtam, hogy ilyen létezik - azok is nagyon jól mutattak a kerek édességeken.
 
Nem kötlező gyűrű alakúra formázni a tésztát, ha nem szaggatunk lyukat a közepére, akkor kisütés után akár lekvárral vagy csokikrémmel megtölthetjük, vagy megkenhetjük.
 
Minden parti fénypontjai lehetnek ezek a színes fánkocskák. :-)
 
 

11 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Atya gatya, milyen jók! Te aztán türelmes vagy, nekem a fánk a mumusom :D

Luca írta...

Nagyon jól néznek ki. Szívesen megkóstolnám.

Éva írta...

Nagyon szépek, szívesen elmennék ilyen fánk partira:-))

KonyhaMalacka írta...

Imádom a fánkokat... nagyon étvágygerjesztőek :)

Katalin írta...

Csodás, vidám fánkok, a gyerekek biztos imádták :-) No meg a felnőttek is... :-)

Ani írta...

Csuda ügyes vagy!

Éva írta...

Nagyon boldog névnapot kívánok sok szeretettel!

Györgyi írta...

Boldog névnapot Zsuzsa :)

teller-cake írta...

Köszönöm szépen!

teller-cake írta...

Köszönöm szépen!

marisz57 írta...

Szép fánkokat sütöttél farsangra!Egy csokis külsejűt most szívesen befalnék! :D