2018. augusztus 24., péntek

Barackos-joghurtos túrókrém



Lebukott..... :-))
A nagy kánikulában készült ez a finom szösszenet a "gyorsan, finomat, sütő nélkül" jelszavak jegyében. :-)
 
Volt egy kis maradék túró, némi habtejszín, gyümölcsjoghurt és sok mosolygós őszibarack - ezekből állítottunk össze egy kis pohárkrémet az alábbiak szerint.
 
Pontos recept most nincs, minden érzés szerint készült:
 
- A barackot meghámoztam, felkockáztam - fele a poharak aljába került.

- ~15 dkg túrót összetörtem, adtam hozzá egy evőkanál nádcukrot és némi gyümölcsjoghurtot.

- ~2,5 dl tejszínt habbá vertem - ezt a túrókrémhez kevertem.

- A barackra túrókrém került, amjd újra gyümölcskockák és végül elsimított krém.

- Egy barack szelet két csokicseppel - kész a vidám smile. :-)

6 megjegyzés:

Vanilin írta...

Szeretem ez az ilyen egyszerű túrókrémeket gyümölccsel. Nagyon jópofák a smilek. :)

Katalin írta...

De ötletes! Aranyos ez a tálalás :-) Nagyon finom lehetett, s még a sütőt sem kellett hozzá bekapcsolni :-)

KonyhaMalacka írta...

Ez ám a komplex recept ; gusztusosan néz ki, biztos nagyon finom is, plusz megmosolyogtat :)
Megint valami nagyon jót alkottál ! ;)

Éva írta...

Nagyon finom édesség, lánykád amilyen átéléssel kanalazza egészen megkívántam!

marisz57 írta...

Jaj, de jól néznek ki! :) Ötletes az "összehozás", a tálalás, és a leánykád arcán látszik, milyen finom volt! Én is elaléltam volna tőle. :D

Luca írta...

Nagyon finom lehet. Öröm ránézni. Az ember sajnálja megenni :))