2018. augusztus 5., vasárnap

Kakaós csiga

 
Nővéremet vártam látogatóba egy igéretet teljesítve - aranygaluskával fogom várni. Másfélszeres mennyiségű tésztát készítettem, hogy a maradékból tekerhessek egy másik kedvencét - a kakaós csigát.
 
Pontos receptet most nem hozok, az aranygaluskát itt találjátok. A csiga úgy készült, hogy egy darab kelt tésztát ~fél centi vékonyra nyújtottam. Megkentem olvasztott vajjal. Meghintettem vastagon porcukorral elkevert holland kakaóval. Némi olvasztott vajjal még meghintettem. Feltekertem, ~2cm vastag csigákra vágtam.
A csigákat sütőpapírral bélelt lemezre tettem kellő távolságra. Mindegyik csiga tetejére tettek a lánykáim néhány csokicseppet. 180 fokon ~15 perc alatt készre sütöttem.
 
Nem is értem, miért nem sütöttem idáig kakakós csigát?
 
 

 

6 megjegyzés:

tejszínhab írta...

de szépek!

KonyhaMalacka írta...

Ezek aztán a gusztusos csigák :) Kérek széééépen ! ;)

Katalin írta...

Nagyon finomak lehettek! Én gyakran sütök, persze csak ha nincs ilyen nagy meleg :-)

Györgyi írta...

Jók a képek :) Nálunk gyakran tekerődik.)

Vanilin írta...

Hűű milyen guszták! :.)

marisz57 írta...

Nem is értem, miért nem sütsz gyakrabban kakakós csigát? :D Nálunk is megunhatatlan...