2020. február 23., vasárnap

Jóbarátok torta (Friends cake) Petrámnak :-)


Ifjúkorunk egyik kedvenc sorozatát, a Jóbarátokat rendszeresen ismétli a Viasat csatorna. Egy jó éve vasárnapi pihenésképpen néztem, amikor Petra mellém telepedett. "Anya, nézhetem veled?" Innen kezdődött Petrám rajongása a sorozat iránt, amiből kedvenc karaktere Joey és Rachel. Mindig nagyokat kacagunk együtt a számunkra már unásig ismert részeken.
 
Innen kanyarodok Petrám 10. szülinapi kívánságához, Jóbarátok tortát kért... :-D
 
Először kicsit megijedtem, hogy lehet ezt tortán visszaadni? Aztán kiválasztottam néhány, jellemző dolgot és azokat formáltam meg marcipánból a nevek mellé.
 
Ajtón kukucskáló sárga keretben: ikonikus rész Monica lakásából, Csapó: Joey színész, Szendvics és kávé: Joey nagy szendvics-fun és a Central Perk kávézó az egyik fő helyszín, Dinoszaurusz: Ross paleontológus, Narancs színű kanapé: ikonikus tárgy a Central Perk-ben, Gitár: Phoebe gitározik - vagy legalábbis úgy tesz... :-D, Pulyka napszemüvegben, kalapban: egy fergeteges szerelmi vallomásos jelenet emléke Monicával és Chandlerrel.
 
Nem akartam fondant bevonatot - mert nem nagyon esszük meg - így diós lapok közé tejszínes eper és vanília krém került, a tetejére fehér csokoládé bevonat - hogy jól mutassanak rajta a színes kiegészítők.
 
A torta mellé póló és egy Friends lego is dukált, amit teljesen véletlenül fedeztem fel a neten
- 2019 évi kiadás - és amivel Petra szíve közepébe találtunk... <3 <3
 
A hab a tortán, hogy az ünnepléssel egyidőben jelentették be, hogy a 6 szerepló összeáll újra egy epizód erejéig... :-D
 
Isten éltessen sokáig drága kislányom!!!
 
 

11 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok én is Petrának! El tudom képzelni mennyire örült ennek a vidám és finom tortának 😊 Bár mi nem néztük ezt a sorozatot, de aki rendszeresen nézi, az biztos jól szórakozik rajta 😊

Éva írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok Petrának sok szeretettel! Csodás kreatív tortát készítettél.Valamikor még én is néztem ezt a sorozatot nálunk olyan volt a felállás hogy a lányaim nézték és én is hozzájuk csatlakoztam:-))

Gerdi írta...

Isten éltesse sokáig Petrát! Az újabb leckét is remekül oldottad meg. :-) A sorozatot még ma is szívesen megnézem, ha kapcsolgatás közben belebotlok.

Ani írta...

Hű, de öreg vagyok! Nem is hallottam erről a sorozatról. Igaz, nem vagyok nagy tévés. Isten éltesse a nagylányt! Mennyit nőtt, mióta olvasom blogodat. Nagyszerű tortát készítettél. Igazán gazdag fantáziára vall.

Vanilin írta...

Ilyet szeretnék én is! Nagy rajongója vagyok a Jóbarátoknak! Hihetetlen, milyen csodás kezed van! Gyönyörű tortát készítettél ismét! Sok boldog szülinapot a lányodnak! :)

Luca írta...

Megint csodásat alkottál. Szuper lett a torta és biztosan nagyon finom is. Isten éltesse a "pici" lányodat! Nagyon jó érzés, amikor az ember eltalálja az ajándékokat.

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek Petra nevében is! :-)

KonyhaMalacka írta...

A Jó barátok nekem is a kedvenc sorozatom :) Nagyon kreatív, ahogy megoldottad azt, miként elevenítsd meg tortán a sorozatot. Gratulálok !
Utólag is sok boldogságot a lánykádnak ! :)

Katalin írta...

mindig is tudtam, hogy ZSENIÁLIS vagy, szuperügyes
gratulálok, és Petrának is ♥

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek Petra nevében (is)! :-)

marisz57 írta...

Kicsit megkésve - de a jókívánság mindig érvényes! - kívánok Petrának nagyon sok boldog szülinapot! És még nagyon sok fantasztikus tortát anyukája által készítve! :)