2020. március 3., kedd

Kakaós kikevert őszibarackkal, túróval , csokival


Ismét egy gyorsan finomat kategória következik, amikor a család totál ki van éhezve egy kis süteményre, de nincs kedv a kreatívkodáshoz. :-)
 
Mama egyik kikeverős alapreceptjéhez nyúltam ismét, amit némi tejfölös túróval, fagyasztott őszibarackkal és csokicseppel bolondítottam meg.
 
Nem viccelek, de Veronikám nekiült a szombat délelőtti tanulás után és majdnem a felét befalta egymaga... Délutánra hírmondó sem maradt belőle, csak a kicsikart ígéretem, hogy másnap ugyanígy újra megsütöm... :-DD
 
Hozzávalók:
 
1 tojás
25dkg cukor
5dkg vaj vagy zsír (nálam zsír)
2,5 dl tej
4dkg kakaópor 
25dkg liszt
Őszibarack (fagyasztott)
10 dkg túró némi tejföllel, cukorral kikavarva
Csokicsepp
1 csomag sütőpor
 
A tojást a zsírral habosra keverem, majd hozzáadom a cukrot és a tej felét. Legalább 5 percen át keverem mixerrel jó habosra. Ekkor apránként hozzáadom a kakaóval és sütőporral elkevert lisztet váltakozva a maradék tejjel. Zsírozott-lisztezett tepsibe simítom és tetszés szerint gyümölccsel, túróval, csokidarabokkal vegyesen megszórom a tetejét.
180 fokon ~18-20 perc alatt készre sütöm (tűpróba!)
 
 

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon fincsi lehetett! De a legjobb dicséret mégis az, amikor kiürülnek a tányérok 😊

Éva írta...

Nagyon finom lehetett azon nem is csodálkozom hogy Veronika "eltüntette" váljon egészségére! Gondolom befőtt barackkal is működne ugye?

teller-cake írta...

Éva, igen, befőttel is jól működik. :-)

Ani írta...

Hát igen. A bedobálós sütik gyakran jelentenek mentsvárat. És milyen finomat!

Gerdi írta...

Jók is ezek a kikavart sütik! Régen nem kedveltem őket, aztán ahogy kezd egyre kevesebb lenni a nap 24 órája -nekem legalábbis úgy tűnik :D - egyre jobban szeretem őket. Készíteni mindenképp! :-)

KonyhaMalacka írta...

Nagyon gusztusos, nem csoda, hogy hamar elfogyott :)

marisz57 írta...

Ez a hamar süti hasonlatos a búvár túróshoz. Elhiszem, hogy finom volt! :)