2020. február 9., vasárnap

Babaváró diós és csokis muffin


Baráti körös, babaváró bulira készültek ezek a muffinok meglepetésként, ahol a barátok és rokonok előtt derült ki a kismamam számára a születendő kisbaba neme - kisfiú.... :-) 



Csokis muffin receptem van jól bevált, diósat pedig a neten keresgéltem és végül a belinkelt mellett döntöttem.


  • A muffinok tejére vanília-pudinggal lazított Meggle hab került némi ételfestékkel színezve rózsaszínra és kékre.
  • A diós muffinba dobáltam apró kis kockákra szeletelt birsalmasajtot is.
  • A diós muffinok tetejét megkentem vékonyan citromkrémmel (lemon curd), a csokisét étcsokoládé-ganache-zsal
  • A kis kerek lapocskák anyaga házi fondant, az aljukat megkentem olvasztott csokival, hogy ne olvadjanak meg a krémtől.
  • A kérdőjelek ételfesték filccel kerültek a korongokra.

Torta is készült a bulira, azt majd hozom legközelebb. :-))

Csokis muffin receptje itt

Diós muffin receptje itt







8 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszták ilyen habosat szívesen elfogadnék most én is. Diós muffint eddig még nem csináltam de nagyon finom lehetett a birs ízesítéssel.

Katalin írta...

Finomat sütöttél ismét, és milyen sokat, de gondolom gyorsan elfogytak 😊 Nagyon jól néznek ki, ezek szerint a kék színezésű hab győzött 😊😊

Ani írta...

Jópofa. Gratulálok a kismamának. Jó egészséget kívánok.

Katalin írta...

nem maradt egy picike morzsa? úgy megkóstolnám

Luca írta...

Nagyon látványosak lettek és tuti nagyon finomak. Gratulálok a kismamának!

Vanilin írta...

Ismét csodálatosat sütöttél! :)

Éva írta...

Kicsit megkésve nagyon boldog névnapot kívánok sok szeretettel🌺

marisz57 írta...

Ismét szépségeset, finomságosat alkottál! Muffinok elfogytak - jöhet a baba! :D