2020. május 20., szerda

10-es számtorta gyümölcsökkel

 
Már nagyon régóta szemeztem a neten a szám alakú tortákkal, amiknek a teteje vastagon ki van rakva gyümölcsökkel és egyéb nyalánkságokkal. Vártam az alkalmat az elkészítsére, ami nagy nehezen el is jött...
 
Petra barátnőjének szülinapi bulija elmaradt márciusban a veszélyhelyzet kihírdetése okán és egészen mostanáig halasztódott. Kis létszámmal, szabadtéren azonban végre lezajlott a várva-várt születésnap. Nem is tudom, minek örültek a legjobban a lányok, de szerintem egymásnak.... Két hónap után újra találkoztak. :-)
Fruzsi tortáját bevállaltam ajándékként, így készült el ez az étcsokoládés-epres torta keksszel és ostyarudakkal megspékelve.
 
Isten éltessen sokáig Fruzsina!
 
   

5 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon szép tortát készítettél. Arról nem írsz hogy milyen volt az elkészítése mert kíváncsi lennék:) Tetszenek nekem is ezek a torták. Az ünnepeltnek nagyon boldog szülinapot kívánok!

Katalin írta...

Nagyon ötletes, gyönyörű torta lett, biztos nagy volt az öröm ��
Boldog szülinapot az ünnepeltnek!

Ani írta...

Ó, de szép lett! Isten éltesse utólag is a kislányt.

Gerdi írta...

De szép lett! Olyan vidám, mint a lányok lehettek! :-)

marisz57 írta...

Nagy sokára ideértem én is, hogy megdicsérjem ezt a gyönyörűséges tortát! Még én se csináltam ilyet. Neked nagyon szépre sikerült! :)