2020. július 31., péntek

Gesztenye-kocka (dr.Oetker)

 
 
Hosszú idő után jelentkezem ismét, valahogy május óta nem jutottam el a bogírásig. Olvastam a többieket, néztem a posztokat és készült is pár fotó nálam, de az ihlet valahogy elmaradt. Most már a lánykám nyaggatott, hogy rég posztoltam valamit, így hát leültem pötyögni ismét. :-)
 
Remélem mindenki jól van a blog-környzetemben továbbra is!
 
Nagyon egyszerű recepttel térek vissza – kis csalással :
Nem vagyok híve a porból gyártott süteményeknek, de a nővéremtől kaptam tavasszal néhány d.Oetker-es port, így azokat kipróbáltam. Nagyszerűen sikerült ez a gesztenye-kocka, bár egy kicsit felturbóztam: a puding és a tejszínhab réteg közé reszeltem 15 dkg gesztenyemasszát. A kakaós piskótával és a valódi tejszínnel (ez fontos!) remek süteményt kaptam végeredménynek, gyorsütemben fel is falta a család.
 
Ha szembe jön ez a termék veletek a bolt polcán, tegyetek egy kísérletet bátran. :-)

 
 

 
 

7 megjegyzés:

Luca írta...

Majd én szembe megyek vele :)) Nagyon irigykedem a gesztenyés sütikért. Bár még van egy kis gesztenyém a mélyhűtőben....

Katalin írta...

Nagyon jól néz ki, és fincsi lehet a felturbózás miatt 😊. Ismerjük ezt a port, egyszer én is kipróbáltam már, nekünk is ízlett.

Éva írta...

Nagyon guszta én ezzel a kész sütivel találkoznék most szívesen:-))

Éva írta...

Nagyon guszta én ezzel a kész sütivel találkoznék most szívesen:-))

marisz57 írta...

Nagyon mutatós sütit készítettél!Ránézésre is finom! :)

Ani írta...

Finomat készítettél. Néha megérdemlünk egy kis könnyítést a kész dolgokkal. Gyönyörű lett, mint a profi képen.

Gerdi írta...

Nagyon csábítóak a sütiszeleteid! Mi nyaralás során kétszer is ettünk zacskós levest, igazi zöldséggel felturbózva. :D Igen, néha belefér ilyesmi is.