2023. szeptember 29., péntek

Almás-diós muffin játékra - egy szemtelen fotóbetyárral :-)


Ani, a "Parókia konyháján túl" blogról "Itt van az ősz..." játékot hirdetett őszi íz-vagy színvilágú, vagy díszítésű receptekre.

Nekem az ősz egyik finomsága a dió, ami nagyon finom almával, így Takarékos Éva almás-diós muffin receptjére esett a választásom. Telitalálat, köszönet itt is érte!

A recepten csak annyit változtattam, hogy a sütik tetejét sütés után megkentem egy kis almadzsemmel és megszórtam egy kevés aprított dióval.

És hogy ki a fotóbetyár?

Egy napfényes őszi délutánon a szalonnasütő peremén fotóztam a muffinokat Petrával, mire furcsa mozgást látok a sütemény körül.... Hát nem odaszemtelenkedett egy napimádó, kíváncsi gyíkocska? :-) Kiélvezi a napfényes szeptembert, de a sütiből nem kap! :-D

Játszatok minél többen Anival, október 1. éjfélig még van idő!



4 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta és a tetején jól mutat a dió finom lehetett! Az élő kelléked is látványos bár én biztos ott hagytam volna az összes süteményt ha meglátom😃Örülök hogy megsütötted, váljon egészségetekre!

Katalin írta...

Finom, igazi őszi sütivel neveztél be Ani játékára. A gyikocska aranyos, biztos neki is ízlett volna a muffin 😊.

Gizi írta...

Nagyon finom muffint sütöttél, nem csoda hogy a kis gyíkocska is kedvet kapott a kóstoláshoz. Szuper jó képek!

marisz57 írta...

Zsuzsa, most néztem vissza tavasztól a posztjaidat. Csodálatos szépségeket és finomságokat sütöttél! Nagyon szépek a fotóid, megújult a blogod!
Bíztatlak, hogy továbbra is ilyen "élvezetes" bejegyzésekkel gyere! :)