2024. január 18., csütörtök

Részeg szelet


Az Ízörzők honlapon találtam ezt a receptet, amit hétvégére sütöttem a családnak. Krémes süteményt szerettem volna és ez nagyon is megfelelt a terveknek. :-)

Jó nagy adag sütemény - ezt már sejtettem a 6 tojásos piskótából - a 30x40 cm-es nagy tepsiben sütöttem meg. Nagyon jók lettek az arányok, ez látszik a képeken is.

A recept jól követhető, ide kattintva elérhető.

Az elnevezés oka az egy kanál bor a tésztában.

Egy dolgon változtattam csak, a tésztába való 1 evőkanál boron. Nem akartam ezért megnyitni egy üveg bort, ezért egy evőkanál meggylikőrrel helyettesítettem. Nincs mivel összehasonlítanom, de nagyon finom lett. :-D

Tényleg nagyon finom, szívből ajánlom!





8 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehet ez a sütemény, és nagyon jól is néz ki! Én nagyon szeretem az Ízőrzők műsort, mindegyik részét többször is megnéztem már 😁.

A krumplisalátához sok sikert majd, ha elkészíted. Közben a hozzátatozó hal is felkerült már a blogomra 😁:
https://katalin-konyha.blogspot.com/2024/01/paprikas-kukoricalisztben-sult-keszeg.html

teller-cake írta...

Óh, köszönöm, hogy szóltál, megnézem!

Éva írta...

Nagyon finom lehet látszik rajta, pár darabot szívesen elfogadnék most hétvégére😊 Nem tudom mivel helyettesíthetném a bort és annak hiánya mit okozna de szívesen tennék egy próbát. A műsorból már több receptet elkészítettem már én is szeretem jó kis recepteket lehet találni. Ennek a süteménynek az elnevezése is ismerősnek tűnik !

teller-cake írta...

Szerintem ha kihagyod, akkor sem lesz semmi gond.

teller-cake írta...

Mármint a bort....:-)

Gizi írta...

Nagyon guszta, imádom az ilyen krémes süteményeket!! Egyet gyorsan fel is faltam. :) A meggylikőrrel még finomabb is lehet mint a borral. Én nagyon szeretem még a tésztákba, és a krémekbe tenni pl. a sherry brandy aromát.

Luca írta...

Hú, de nagyon jól néz ki. Szívesen ennék belőle egy szeletet.

Ani írta...

Részeg vagy nem részeg, nagyon finom lehet.És milyen jól néz ki!