2012. április 6., péntek

Dobostorta és Húsvéti jókivánság


Ezer éve nem sütöttem dobostortát, így nagyon megörültem, hogy alkalmam nyílt nemrég sütni egyet + hogy még nem felejtettem el doboscukorral dolgozni. Egy kedves ismerősöm kért egy kisebb tortát az Anyukájának és én örömmel készítettem el neki. A krémmel voltam egy kicsit bajban, mert azt kérte, hogy "ne legyen túl csokis, mert Anyukája nemigazán szereti a csokis krémet, csak a dobos tetőt" de hát szerintem egy krém vagy nagyon csokis, vagy egyáltalán ne legyen az. Persze lehet, hogy túl kockafejű vagyok - nem tagadom, mondták már rám. :-) Ezért olyan fakó színű a krém, ez most nem a fotó hibája. Vanília pudingos alapot főztem végül a krémnek és a szokásos étcsoki helyett most egy kis tejnugátot olvasztottam a krémbe. Könnyű lett és finom is csak nem túl karakteres. De a lényeg az, hogy a megrendelőknek tetszett és ízlett!

Végezetül hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy minden kedves olvasómnak Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánjak! :-)
 

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép lett a torta! Kellemes Húsvéti Ünnepeket!:)

teller-cake írta...

Köszi, és Neked is Flóra!

Jámborné Budai Mónika írta...

Szépségesen szép a tortád:)))

Édes történetek írta...

Szépséges a tortád! Kellemes húsvétot :)!

teller-cake írta...

Köszi lányok és szép ünnepeket és sok locsolót Nektek! :-))

Petra írta...

Csodaszép! Gratulálok a blogodhoz!
Boldog ünnepet kívánok nektek! :)))

Roza írta...

Csodás a tortád!
Legyen nagyon kellemes húsvéti ünnepetek!

teller-cake írta...

Köszönöm és köszöntelek nálam! Szép Ünnepet Neked is! :-)

teller-cake írta...

Köszönöm és viszont kívánom!

Anazar írta...

Pompás torta!!