2013. szeptember 2., hétfő

Motor torta csokisan :)

 

Még tavasszal készítettem ezt a motor tortát, ami eredetileg chopper-nek indult, de aztán nem igazán lett az...:) Minden esetre a formát és az alkatrészeket a férjem jóváhagyta, akiről meséltem már a Kombájn tortámnál és az Autószerelőnek készült tortámnál, hogy nem ismer tréfát ha műszaki dolgokról van szó. :-DDD
Azért végül szerintem pofás lett ez a csokitorta, aminek a fele csokival lett áthúzva (az első kerék és annak a váza), a másik fele pedig házi fondant-tal burkolva. A visszapillantó az utolsó pillanatban jutott eszembe, ezt saslikpálcával tűztem a tortába.

Kisebb szünet után - amit egy csodálatos családi nyaralással töltöttünk el - gondoltam ezzel a tortával robogok be újra a dolgos-blogos  hétköznapokba...Indulás!!!  ;-DDD


15 megjegyzés:

Hankka írta...

Kezdtelek is már hiányolni, de látom, igazoltan voltál távol! :D Remélem, jól telt a nyaralásotok! :) A torta szuper, amellett, hogy finom lehetett, nagyon jól is néz ki! :)

tejszínhab írta...

Jól sikerült berobognod újra közénk :) Külön tetszik a csokiborítás, igazán egyedivé teszi a motort :)

Györgyi írta...

Szépen berobogtál :) Zseniális ez a moci :)))

Éva írta...

Örülök hogy megjöttél ! Csodás tortát alkottál már megint! Voltál az eszembe mikor most az unokámnak készítettem a tortáját, hogy mennyivel szebben tudtad volna elkészíteni Te :) Majd megmutatom később. Rá kell hogy jöjjek maradok én a hagyományos kerek tortáknál lehet azokat is szépen díszíteni. Inkább csodálom azokat a blogtulajokat akiknek szinte játék elkészíteni egy ilyen formát is mint amit most készítettél!

Okki írta...

Nagyon szép a torta! Én is csak csodállak érte milyen ügyes vagy! :)
Remélem pihenten tértél vissza a nyaralás után. :)

Kati írta...

Nagyon szép a motrod, fiútesóm nagyon értékelné, nagy motorbolond:)

teller-cake írta...

Hankka: köszönöm Hankka és azt is, hogy elfogadtad az igazolásomat! ;-)
Tejszínhab: köszike, jobban is szeretem így variálni a bevonatot, nem vagyok oda a cukorborításért, legalább is enni nem szeretem. :)
Janka: jól felbőgettem, igaz?? ;-DDD
Éva: köszönöm! Várom a tortádat, én biztos vagyok benne, hogy szép volt! :)
Okki: köszönöm, sikerült feltöltődnöm egy időre, úgy érzem. :*)
Kati: akkor küldöm Neki virtuálisan! ;-)

Csigabige írta...

Nagyon ötletes és szép ez a torta! Gratulálok!

marisz57 írta...

Hű, ha nekem ilyen remek járgányom lenne!
Örülök, hogy feltöltődtél a nyaralás alatt, és máris egy csodával köszöntél be. :)

HajniZoli írta...

Igazi nyitás!:-) Szuper ez a torta! Az a sok apró díszítés rajta, nagyon jó!

teller-cake írta...

Csigabige: ;-)
Marisz: kölcsön adjam? ;-DDD Köszi! :)
Hajniék: örülök, hogy tetszik! :)

Millye írta...

Nagyon szuper járgányt készítettél! Üdv újra a "fedélzeten" :) Várom a jobbnál jobb finomságaidat :)

teller-cake írta...

Köszi Millye! :))

Emi írta...

Nagyon jópofa a motor! A férjem is motortortát kapott idén szülinapjára, egy kedves barátunk készítette. Szuper lett, kár, hogy nem tudok képet csatolni ide :D

teller-cake írta...

Pedig szívesen lecsekkolnám...;-)