2014. november 5., szerda

"44" likőr kávéval és naranccsal, Karácsonyra

 
Múlt évben, karácsony előtt mutattam be egy hosszú érlelésű, házi készítésű likőrt, a "44"-et. Akkor többen kérték tőlem, hogy legközelebb szóljak időben mert elkészítenék az ünnepekre. Hát itt az idő! :)

Talán összerakni kicsit macerás, de aztán már csak várakozni kell rá kerek 44 napot.

Nagyon kellemes, erősen narancsos likőr a végeredmény ahol az utóízben érezhető meg a kávé. Nálunk mindenkinek nagyon ízlett!


Mindenképpen érdemes kivárni az előírt érlelési időt mert hétről-hétre finomabb lett a végeredmény. Én elég hűvös helyen érleltem, így viszonylag sok cukor maradt az alján, amit az utolsó héten párszor felkevertem.

A kész likőrt leszűrtem (a narancs teljesen ehetetlenné vált, totál kiszipolyozta az alkohol), a visszamaradt cukor egy kis pohárba került ahonnan kiskanalanként elfogyogatott....mint a Dianába mártott kockacukor... :-P

7 megjegyzés:

Muskátli Büfé írta...

Köszi, Zsuzsa :)

Verus írta...

Csodás kép :)

teller-cake írta...

Nincs mit... <3

teller-cake írta...

Köszi Verus! :-)

Hankka írta...

Tanúsíthatom, hogy nagyon finom, aromás ital. Én még készíteni is szerettem, nagyon élveztem. :) (Köszönöm a linket.) :)

Csigabige írta...

Fincsi lehet! :) Igazi karácsonyi "összeállítás"! :)

teller-cake írta...

Hankka: köszönöm - és szívesen! :-))
Csigabige: örülök, hogy tetszik, tegyél egy próbát! ;-)