2015. november 27., péntek

Korona torta dollár- és euro-jellel

Ami megkoronázza a partit... ;-))

Kanbulira készült ez a királyi torta, megkoronázva a főszereplő nagy napját és jelezve kedvenc érdeklődési körét... :-DD  Így került a fondanttal borított csokitortára néhány $ és € - jel, meg pár darab eurós csokitallér. Sajnáltam, hogy nem volt itthon arany ételfestékem, úgy lett volna  igazi az összhatás, de azért így sem rossz... 
A korona "ágait" előre elkészítettem és kiszárítottam, majd a leburkolt tortába szúrtam őket, hogy aztán körbedíszíthessem. Nem akartam lyukas közepű tortát, azért választottam piros "bársonyborítást" a tetejére.

Hapsi-parti ide vagy oda, a lányaim is oda voltak érte! :-)




8 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Fenséges ;)

Luca írta...

Hú, de jól néz ki!

Muskátli Büfé írta...

Nagyon profi!!!!

Györgyi írta...

Nem csodálom, hogy imádták a lányok :)

teller-cake írta...

Köszönöm az osztatlan sikert! ;-)))

Millye írta...

Gyönyörűséges :)

marisz57 írta...

Nagyon szuper!

teller-cake írta...

Köszi csajok! :-))