2018. október 21., vasárnap

Tortilla-terkercs (uzsonnaötlet)


Most nem édesség jön, hanem - nevezzük sósságnak, egy újabb kreatív uzsonnaötlet. Ne legyen mindig szendvics, ezért tortillát álmodtam meg az uzsonnadobozba.
 
Hozzávalók:
Tortillalap (ez most vásárolt, de majd próbálkozom sajáttal is)
Sajtkrém
Saláta
Sonkaszeletek
Lapka sajt
 
Az elősütött lapot Tefal serpenyőben készre sütöttem. Megkentem sajtkrémmel, ráfektetettem sonkát, sajtot, tisztára mosott és megszárított saláta leveleket. Feltekertem, kicsit állni hagytam, majd nagyobb szeletekre vágtam. A tekercseket fogpiszkálóval rögzítettem.
 
Este vacsoránál is nagy sikere volt! :-)
 
 

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jó ez az újabb uzsonnaötlet is :-)

Ani írta...

Ilyen finom és szép uzsonnáért szívesen beülnék az iskolapadba! Jó dolguk van a lányoknak.

teller-cake írta...

Köszi lányok, próbáljátok ki ti is!