2018. október 6., szombat

Mákos guba uzsonnaként (uzsonnaötlet)

 
Már említettem, hogy mostantól főállásban egy darabig tízórai-és uzsonnaötletekkel foglalkozom. :-) Egy nagy kedvenc került most terítékre - a mákos guba. Ezt számtalan formában láthattátok már nálam:
 
Szóval nagy kedvenc a lánykáimnál, így "uzsonnásítás" alá került most... :-D
 
Elkészült a mákos guba vaníliasodóval a belinkelt recept szerint. Mivel tortaként is nagyon finom, így nem féltem attól, hogy a lányoknak szobahőmérsékleten nem fog ízleni a suliban. Szilikon muffinformákba tettem egy-egy nagy evőkanál gubát, a közepébe lyukat formáztam. A lyukba ment a vanília öntet. Mellécsomagoltam egy kanalat és kész a mutatós, vagány tízórai.
 
Egy picit lelkendezem megint a Pepco üzlet kínálatán, mert a múltkori tejes üvegek mellé most frankó uzsonnás dobozokat találtam. A doboz ketté nyitható, az egyik fele külön lezárható - ide kerülhet egy nagyobb szendvics. A másik fele - ez a doboz alja - ketté van választva. Ide befér keksz, felvágott gyümölcs, egy kisebb joghurt (Activia), dobozos kis üdítők - és.... két muffinformás mákos guba. :-))) Borzasztóan praktikus, most teljesen ebben gondolkodom, szervezkedem. :-)
 
Tipp: egy fogpiszkálót nem árt csomagolni mellé. :-)
 
 
 
 

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De takaros kis uzsonnatálat készítettél :-) A lányos biztos nagyon örültek neki!

KonyhaMalacka írta...

Ohhhh, mááááááááááák, imádom ! Kérek szépen !!! :)