2023. augusztus 12., szombat

Tündérsüti (puncsos)


Nem igazán ontom magamból a posztokat, de szokás szerint nyáron inkább morzsapitéket és galettet sütök az aktuális idénygyümölcsökkel, gyorsan és egyszerűen. Így új recept mostanában nincs.

Viszont találtam a mappámban egy még tavasszal készült süteményt, amit még nem mutattam be.

Kolléganőm hozott ilyet egyszer és én gyanakodva néztem ezt a Barbie-baba világra hajazó, rózsaszín kockát, milyen is lehet? :-D

A helyzet az, hogy egy roppanós tésztájú, puha krémű, puncsos, finom sütemény! Ami rendkívül dekoratív...

Most a Femina oldaláról szedtem a receptet, tegyetek egy próbát ti is! :-)



5 megjegyzés:

Katalin írta...

Szuper süti, nagyon mutatós és fincsi is lehet! 😊

Luca írta...

Nagyon jól néz ki és biztos finom is.

Éva írta...

Amilyen tündéri olyan nagyon finom is lehet!

Gizi írta...

Nagyon guszta sütemény, most éppen aktuális hiszen Barbi-mánia van világszerte. :) Én is készülök már jó ideje megsütni, de mindig elmarad....

Gerdi írta...

Én nem gyanakodva, inkább vágyakozva nézem. Muszáj lesz megsütnöm! :-)