2024. október 8., kedd

Csokis-kókuszos zabkeksz


A suli-idő egyet jelent a hétvégi süteménysütéssel. Lehetőleg olyan süteményt készítek ami nem kényes és romlékony, jól lehet csomagolni. Így mindig kutatok a jó kekszek után. :-)

A mai kekszre itt bukkantam rá, jó választás volt.

Hozzávalók:

20 dkg vaj vagy margarin
15 dkg cukor
1 tojás
1 vaníliás cukor
1 csipet só
17 dkg finomliszt
18 dkg aprószemű zabpehely
5 dkg kókuszreszelék
1 sütőpor
5 dkg apróra vágott étcsokoládé vagy csokicsepp

A vajat a cukorral és tojással habosra kevertem. A száraz hozzávalókat összevegyítettem és kanalanként a masszához adtam. A végén ment hozzá a felaprított csokoládé.

Sütőpapírral fedett lemezre diónyi halmokat raktam és légkeverős sütőben 180 fokon ~12 perc alatt készre sütöttem. Az alján ellenőriztem, hogy kicsit megbarnuljon. 



Nincsenek megjegyzések: