2012. július 30., hétfő

Brownie


Flóra konyhájában nézelődve már ezerszer megfogadtam, hogy egyszer én is kipróbálom ezt a süteményt, hogy megértsem Flóra brownie-szenvedélyét. 
Hát jelentem: megsütöttem és megértettem! :)

Aki imádja a csokoládét, annak mindenképpen megér egy próbálkozást. Rekord gyorsasággal tüntettük el a szeleteket 3 gyerekkel (2 saját+egy vendég :-)) karöltve.
A receptet csak belinkelem, nézzétek meg Flóránál itt, annyit fűzök hozzá, hogy én is pontosan 25 percig sütöttem 180 fokon és üvegtálban sütöttem, hogy megkukucskálhassam az alját is. Ez csak elővigyázatosság volt a részemről, mert még soha nem ettem ilyen süti, csak képeken láttam, hogy a belseje ragacsos marad és látni szerettem volna, hogy amikor már megsült a teteje, mi újság az alján. :-)
Hogy így szabályosan történt-e minden a készítésnél? Nem tudom, de isteni volt!



12 megjegyzés:

Kati írta...

Akkor rád is átragadt Flóta browni imádata:) Jó lenne ha már én is kipróbálnám:)

heti menük írta...

Ugye, hogy ugye!?!?...Mi brownie imádók megmondtuk vagy megmondtuk, hogy ez egy abbahagyhatatlanul finom édesség?!...:)

Névtelen írta...

Hú, istenien néz ki, nagyon megkívántam:D Örülök, hogy kipróbáltad:)

Györgyi írta...

Imádom! Természetesen a csokis változatát. Sokszor készül nála is, és mindig variálok rajta. Pörkölt dióval és mandulával még finomabb:) Szerintem nálad sem ez lesz az utolsó, amit elkészítettél.

trollanyu írta...

Tökéletes, szaftos, ilyen az igazi brownie:) Az én családom is nagyon szereti.

Ditka írta...

Jól néz ki, mi is szeretjük az ilyen csokis sütit!

Luca írta...

Én is mindig megfogadom, hogy kipróbálom. De még sosem sütöttem.....

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon finom:)
Na.... ez az a süti ami nekem soha nem sikerül,már nem is próbálkozom csak nézzem.

Emi írta...

Én is csatlakoztam az imádókhoz egy ideje:)) Mindenkinek ki kell próbálni! Én most a fehér változattal, a blondieval próbálkoztam, de még gyakorolnom kell rá. A brownie már tökéletesen megy:)) A tied is gyönyörű, szaftos, kívánatos!

teller-cake írta...

Kati: Szerintem próbáld ki és véged lesz, neked is! :)
Heti Menü: Ugye!!! :)
Flóra: köszi a bókot, tőled ez nagy megtiszteltetés!
Janka: hát igen, már a következő verzión töröm a fejem...
Trollanyu: húúú, köszi! :))
Ditka: köszönöm!
Luca: hajrá és számolj be!
Mónika: ez hihetetlen, hogy neked ne sikerülne....:-OO
Emi: akkor üdv a klubban! Fehércsokis? Az nekem is jöhet! :)

HajniZoli írta...

Én is régen készülök browniet sütni, de még nem jött össze. Mindig volt valami más. Nagyon kívánatos itt Nálad, hamarosan én is kipróbálom:-)

teller-cake írta...

Csak biztatni tudlak, csalódni azt hiszem nem fogsz! :)