2013. március 16., szombat

Mosolygós birsalmás pitetorta SAD 14. fordulóra


Linyah konyhájába repült tőlem a Süss!Alkoss!Díszíts! (SAD) játék stafétabotja, aki azt kérte tőlünk, hogy ne legyünk pofátlanok, sőt(!!), tervezzünk arcot a finomságainknak. :) Ezen felbuzdulva készítettem egy finom birsalmás pitetortát, amelyen néhány apró változtatást végeztem: birsalma helyett birsalmasajt darabokat szórtam az almatöltelékbe, megbolondítottam egy kis birspálinkával és mosolygós almácskákkal díszítettem.

Ezek a vidám gyümölcsök hátha meghozzák már a várva várt tavaszt!

Szeretném a mosolygós almákkal virtuálisan köszönteni nővéremet, aki a mai napon, és a férjét, aki holnap ünnepli a születésnapját! Isten éltessen Titeket sokáig!  :)))


13 megjegyzés:

Millye írta...

Jaj de ötletes lett :)

Györgyi írta...

Jóóó:) Megint jól kifundáltad! Jöhet egy szelet, no meg egy kupicával is a háttérből:)))

Éva írta...

De nagyon jól néz ki aranyosak a mosolygós almáid! Az ünnepelteknek boldog születésnapot kívánok!

Hani írta...

Nagyon aranyosak a mosolygós almácskáid :-). És finom is lehet, kedvencem a birsalma.

HajniZoli írta...

Mosolygós finomságot készítettél! Aranyosan mosolyognak:-)

Hankka írta...

Boldog szülinapot az ünnepelteknek, szuper lett a pite, annyira aranyos, mosolygósra szabtad a kis almákat! :)

marisz57 írta...

Nagyon helyes, vidám arcot adtál az almáidnak!Remélem én is, hogy idemosolyogják a tavaszt!

Marka írta...

Ismét nagyon kreatív voltál, csodás ez a pite!

teller-cake írta...

Millye: ..és milyen finom...! ;-)))
Janka: akkor most mit küldjek, a szeletet vagy a kupicát? Vagy ilyen sorrendben??;-DD
Éva: köszönöm a nevükben is!
Hani: tényleg nagyon jó, tegyél egyszer egy próbát! Én már tucatszor megsütöttem ezt a pitét mert imádjuk!
HajniZoli: :)))
Hankka: átadom nekik és az almáknak is! ;-))
Marisz: bár úgy lenne, nagyon vágyom már a tavaszra! :)
Marka: köszike!!:)

Muskátli Büfé írta...

Boldog szülinapot az ünnepelteknek! Mennyire vidám almácskák - mosolyra késztetik az embert! És akkor még nem is beszéltünk a birsalma pálinkáról! Saját?

teller-cake írta...

Köszi! Sajnos nem saját de egy kedves rokon készítette. Nekünk sárgabarackpálinkánk van. :)

Muskátli Büfé írta...

az sem rossz :)

Gerdi írta...

De helyes pofik:-) Csak a tavasz nem akar jönni, visszabújt a barlangjába:-)
Biztosan elkészíthető birsalmabefőttel is. Nekem az van, meg még kevés birsalmasajt.