2018. november 2., péntek

Pókos zabkeksz Brrrrr.....



Még mindig a Halloween témájú szülinapi parti receptjeit sorolom.
 
Jópofa ez a pókos keksz, nem is igényelt sok macerát az elkészítés, de a látvány mindent vitt.... :-))
Kedvenc Veronika kekszünk alapján készült ez a borzasztóan jó finomság:

Hozzávalók:
10dkg liszt
10dkg porcukor
14dkg zabpehely
1/2 kávéskanál sütőpor
1/2 kávéskanál fahéj
12dkg margarin
1tojás
1csomag vaníliás cukor
Nagyobb méretű csokicsepp (átmérő: ˇ~8mm)
Olvasztott csoki papírtölcsérben

A lisztet összekevertem a sütőporral, zabpehellyel és a porcukorral. Hozzáadtam a fűszereket és a vaníliás cukrot. Beleütöttem a tojást és a puha margarinnal gyors mozdulatokkal lágy, kissé ragadós tésztát gyúrtam. 
Sütőpapírral borított lemezre nedves kézzel dió nagyságú golyókat formáztam. A tésztagolyókra szorgos  kislánykezek :))) rányomkodták a nagyobb csokicseppeket - hármat mindegyikre.. Ezután kiskanállal kissé ellapítottam a sütiket és 180 fokos sütőben 12 perc alatt készre sütöttem őket. 
A kihűlt sütikre papírzsákból olvasztott étcsokit nyomtunk lábaknak... :-DD

 

5 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon élethű. Tuti finom is. fiam pók fóbiás..... nem biztos, hogy örülne ennek a keksznek :))

Katalin írta...

Ezek is nagyon jópofák :-)

teller-cake írta...

Örülök, hogy tetszik nektek is. 🙂

marisz57 írta...

Jól néznek ki a kekszek - ügyesek voltak a "szorgos kislánykezek" is! :)

teller-cake írta...

Köszönjük!