2021. április 4., vasárnap

Húsvéti kosár sütemény (sütés nélkül, gyors)


Szintén egy angol oldalon talált, egyszerű receptet hozok még Húsvétra. Hasonlít a Hideg kutya receptemre, csak abban ostya van a zabpehely helyett és van benne tojás. 
A kutyában mazsola is van, legközelebb ebbe is teszek. 

Csészére voltak megadva a mennyiségek, de itt is jól sikerült az átszámítás. Csak a cukor mennyiségét vettem le kicsit, mint mindig... 😀

Még elkészülhet holnapra, a locsolóknak! 

Áldott Húsvétot mindenkinek!

Hozzávalók

6dkg vaj
15dkg cukor
13dkg tej (igen, lemértem... 😁)
3dkg kakaó
14dkg zabpehely
5dkg kókuszreszelék 

Díszítéshez

1 csomag francia drazsé

A vajat, tejet, cukrot összeforraltam, két percig hagytam főni. Ekkor belekevertem a kakaót, zabpelyhet, kókuszt.

Tiszta papírra kis halmokat - kosarakat - formáztam a kanállal a meleg masszából. Erre nyomtam a francia drazsékat.

Hűtőben egy éjszakát dermesztettem.



9 megjegyzés:

Petra írta...

Ez nagyon finom volt anya!

KonyhaMalacka írta...

Nagyon ötletes finomság :)
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Neked és kedves Családodnak !

Rozi írta...

Hát ez valami fantasztikus, nagyon jó ötlet!

Marisz írta...

Kedves Zsuzsa! Bár a húsvéti jókívánsággal már elkéstem, azért remélem hogy kellemesen telt az ünnepetek! Ez a franciadrazsés finomság laktózmentesen is elkészíthető - máris viszem! :)

Vanilin írta...

Nagyon látványos! Ilyen finomsággal biztos, hogy jól telt az ünnep. :)

Katalin írta...

Nagyon ötletes, mutatós desszert!

Gerdi írta...

Nagyon jó ötlet! Drazséval vagy anélkül nélkül bármikor pikk-pakk elkészíthető.:-)

teller-cake írta...

Kíváncsian várom,hogyan alakítod át. :-)

Okki írta...

Mindig jól jönnek az ilyen egyszerű, de nagyszerű finomságok. :)