2021. április 2., péntek

Nyuszi-keksz


Még nem késő megsütni az ünnepekre ezt a cuki kekszet. A neten találtam egy angol oldalon. Egy egyszerű linzer egy kis csavarral.  😋 Csészében voltak megadva a mennyiségek, de jól sikerült az árszámítás dkg-ba. 

Kicsit csalódott voltam, hogy a Smarties cukor elvesztette a színét a sütésnél, legközelebb egy kis lekvárt nyomok az orrára, és sütés után nyomom bele rögtön a cukrot... 

Plusz nem igazán látszik a tésztában a színes tortadara... de talán többet kellett volna tenni bele... De itt a képen, a keksz hátulján jól látszik a dara. 

De a fentiektől függetlenül a készítést nagyon élveztük..

Hozok még majd egy egyszerű, dekoratív receptet.

Hozzávalók:
21dkg liszt
12dkg vaj
8 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor
1 tojás
1 csomag színes tortadara
Díszítéshez:
Csokicsepp
Smarties cukor

A hozzávalókból a puha vajjal gyors mozdulatokkal tésztát gyúrtam. A végén hozzádolgoztam a tortadarát is.

Kb 8 cm hosszú rudakat sodortam, azokat csavartuk nyuszi-fejjé. Az orrához ment a Smarties, a szeme 2 db csokicsepp.

Tiszta sütőlemezen 180 fokon bő negyed óra alatt világosra sültek.



6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon aranyosak lettek a nyuszik 😊. Áldott húsvétot kívánok neked és egész családodnak!

Gerdi írta...

Helyes nyuszikákat sütöttél! :-)
Boldog húsvétot kívánok Nektek!

teller-cake írta...

Köszönöm lányok, viszont kívánom!

Petra írta...

Ebbe én is segítettem! (:

KonyhaMalacka írta...

Jaj, ez de jó ötlet !! :)
Ügyesek vagytok !

Györgyi írta...

Ezek nagyon cukik lettek :) Boldog nyulat nektek :)