2021. december 26., vasárnap

Profiterol torony - Boldog Karácsonyt!

Kicsit megkésve, de annál meghittebb, boldog és békés Karácsonyt kívánok mindenkinek!

Köszönöm a kedves kívánságokat, de csak most tudok reagálni, eddig minden figyelmet a családnak szenteltem. :-)

Az idei családi vacsora desszertje egy 2016-os recept ismétlése volt, ami Veronikámnak jutott eszébe idén és kérte, hogy újra készítsem el. Ez a profiterol torony

A készítés menete megegyezik a már megosztott recepttel, csak annyin változtattam, hogy kicsi zöld festéket tettem a tésztába, hogy karácsonyfás legyen a hangulata. De ez sajnos nem nagyon látszott a fánkok külsején, a belsején jobban - arról viszont nem készült fotó. 

Fázisfotókat viszont kattintottam, íme:

Békés Karácsonyt mindenkinek! :-)




7 megjegyzés:

Luca írta...

Gyönyörű lett a profiterolod. Szívesen megkóstolnám.
Remélem boldogan telt a karácsonyotok!

Katalin írta...

De szép karácsonyi desszertetek volt, nagyon mutatós, és hogy milyen finom lehetett, azt csak elképzelni tudom!

Rozi írta...

Nagyon ötletes, imádott süteményem:)

Eltelt ez az évünk is, reméljük egy jobbat kezdünk, kívánok, sikerekben gazdag, boldog újévet és jó kedvet a sütögetéshez!

marisz57 írta...

Gyönyörű volt az első profitelorod is, de ez küllemben veri azt! Lehet, hogy ízélményben is?
Nagyon ügyes vagy ám Zsuzsa - ugye tudod?
Egészségben, sikerekben, sok finom sütiben bővelkedő boldog 2022-es esztendőt kívánok szeretettel! :)

Gerdi írta...

Csodás tornyot raktál! További kellemes ünnepeket, jó pihenést kívánok! :-)

Ani írta...

Sajnos én még csak most értem ide. Gyönyörű lett a tornyod. Most már BÚÉK!

Ani írta...

Várjam még a játékra küldendő receptet?