2023. február 11., szombat

Madártej szelet mazsolával


Már nagyon régóta váratott magára ez a sütemény a "majd elkészítem" fakkban, de kár volt vele ennyit várni... :-)

Ezerféle recept kering a neten, van sütés nélküli is, én Rozi verzióját választottam, amit köszönök szépen neki!

Egyetlen dolgon változtattam, mazsolát is tettem a főtt sárgakrémbe. Az ok pedig egyszerű, gyermekkorom klasszikus madárteje mazsolás, így nekem a szelet is az kellett, hogy legyen. Egyszerűen a forró krémbe kevertem egy kis adag mazsolát, ott szépen megpuhultak.

Jó nagy tálcányi sütemény, ami pillanatok alatt elfogyott és jött a kérés az ismétlésre.

A gyönyörű sárga szín a tanyasi tojásnak köszönhető, nem photoshop. :-D

Még egyszer itt a belinkelt recept.






6 megjegyzés:

Katalin írta...

Gyönyörűek lettek, most jöhetne belőlük egy-két szelet 😊. Tényleg csodás színe lett a krémnek!

Gizi írta...

Már látványra is nagyon szép, eltudom képzelni milyen nagyon finom. Én is megtudnák enni egy-két szeletet mint Kati, na de akkor mi maradna Nektek. :) Nálunk is mindig mazsolával készül a madártej. :)

Gerdi írta...

Ennivalóak azok a sütikockák, rendesen elcsábultam! De hét végéig neki nem állok sütni! :D

Éva írta...

Ó ezt én is mazsolával készíteném az biztos , nagyon guszta !

marisz57 írta...

Hű, ez nagyon ott van! :) Jó választás volt! :)

Luca írta...

Régóta szemezek vele én is, meg kell egyszer sütnöm. Csodás lett a tied. :))