2023. november 22., szerda

Piramis torta


Bár az időjárás az évszaknak megfelelően egyre zordabbra fordul én egy piramis tortával hozok némi napfényt. Egy kolléganőmmel volt ez a torta közös alkotásunk egyiptomi származású családtagja szülinapjára.

Maga a torta a kedvenc csokitortám volt, a bevonat házi fondant. A sárgásra színezett bevonómasszát kakaóporral színeztem készre. A homokot hullámos fondant-lap szimbolizálta kekszmorzsával megszórva.

Nemigen készítek már burkolt tortákat, ezt könnyű volt beborítani. Igazból a piramis alakra formázás volt a legmunkaigényesebb. 

Kicsit lehetett volna viharvertebb a külseje így utólag...

Ezzel a tortával végleg búcsút intek az idei meleg, napfényes időszaknak és várok egy igazi, havas telet - mert én nagyon szeretem ám a telet. :-)



4 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon látványos és finom tortát készítettél kolléganőddel ügyesek vagytok !

Névtelen írta...

Ez csodásan néz ki! El se tudom képzelni, hogy kèszült. Ani

Katalin írta...

De ügyes vagy, vagyis mindketten azok voltatok. Szuper ötlet volt, nagyon élethű! Én sem tudom elképzelni, hogy hogy készült, de le a kalappal...

Gizi írta...

Gratulálok!! Ez a torta egy remekmű!! Nagy munka lehetett elkészítenetek, de az ünnepelt biztosan nagyon örült neki. Az meg hogy nagyon finom, az biztos. Én is nagyon várom a hóesést, de jó is lenne, ha már esne.