2023. november 3., péntek

Mangós csokitorta

Egy hónapja, Petra napra készült ez a torta Petra kifejezett kívánságára, aki nagyon szereti a mangót. Az alap az epres csokitorta recept volt - ebben variáltam meg a gyümölcsös alapot mangóval:

  • Az alaprecept itt található
  • A mangó krémhez zselatinfix segítségével vertem fel tejszínhabot és szári, "Csattos prémium mangó lekvárral", valamint apró kockákra vágott mangóval bolondítottam meg.
  • A tetejére étcsokoládé bevonatot tettem olvasztott fehércsokoládéval díszítve, valamint mangó szeleteket.
A bemutatott mangó lekvár nem egy olcsó mulattság, de nagyon finom! Intenzív és nagyon kellemes. Nem is használtam el az egészet, maradt még belőle. Nem mellesleg a szülőfalumban, Száron készítik finom szörpökkel együtt.

Isten éltessen Petukám utólag is!










7 megjegyzés:

Katalin írta...

Csuda jó lehet, jó ízlése van a lányodnak 😊!

Luca írta...

Brutál finom lehet.... Mi is szeretjük a mangót.

Éva írta...

Csodás és különleges tortát készítettél ismét ! Nagyon finom lehetett.

Gizi írta...

Gyönyörű torta, az ízét pedig eltudom képzelni hogy milyen finom volt!

tejszínhab írta...

Csodás! Boldog névnapot druszámnak :)

teller-cake írta...

Köszönöm, átadom!

Ani írta...

Isten áldását kívánom Petrának születésnapja alkalmából. Nagyon szép tortát kapott.