2023. november 18., szombat

Rákóczi túrós kocka és pite formában


Készült már nálam Rákóczi túrós, most Borbás Marcsi receptje mellett tettem le a voksot. Mindkét recept nagyon bejött nekünk. :-)

A most belinkelt receptet dupláztam, a nagy részét egy hatalmas sütőtepsiben szeletnek, a kisebb részét egy pitetálban pitének készítettem el. Mindkét változat jól sikerült. :-)

A szeleteket a férjem vitte egy vadász vacsorára, a pite nekünk készült. Nem is gondoltam, hogy ilyen sokan szeretik a Rákóczit, hárman is mondták a társaságból, hogy ez a kedvencük. Valaki egy egész sort evett meg egyszerre... :-D

Készítsétek el ti is és váljék egészségetekre! <3





7 megjegyzés:

Luca írta...

Hú, jöhetnem mert nagyon szeretjük.

Katalin írta...

Mind a két megformázásod szuper lett, és ízre is nagyon finom lehetett, nem is csoda a sikerének, vagyis a tiédnek 😋.

Gizi írta...

Remek ötlet pitetálba sütni! Nagyon szeretjük mi is, és milyen régen sütöttem.... A cukrom miatt megpróbálom egy kisebb formába cukormentesen megsütni, köszi az ötletet.

Éva írta...

Nagyon guszta és szerethető sütemény. Receptet olvasva még ilyet nem hallottam hogy a túróba zsömlét tenni?

teller-cake írta...

Igen, az elvileg eredeti recept is így írja. Szép apróra vágtam, nem volt külön kiérezhető, de dúsította a tölteléket.

Ani írta...

Nem csodálom, hogy olyan gyorsan fogyott. A Rákóczi nagyon finom, és te biztos beletettél minden jót.

Vanilin írta...

Nagyon szeretem a Rákóczi túróst!! :) Csodásan néz ki!
Nagyon tetszik a pitetálad is! :)