2024. május 27., hétfő

Mentás-csokoládés málnarolád

 


Családi szülinapra készült ez a rolád egy már jól bevált recept szerint. Először tortaként készült nálam eperrel, aztán muffinként is megalkottam szintén eperrel.

Most a muffin receptjéből indultam ki, az ott használt krémet használtam az alábbiak változtatásával:

  • Eper helyett málnával ízesítettem, ami nagyon telitalálat volt. Talán még jobb is mint eperrel!
  • Muffintészta helyett 5 tojásból egy kakaós piskótaroládot sütöttem és azt töltöttem meg a krémmel.
  • Csíkokra vágott mentás csokilapokkal (After Eight csokoládé) és olvasztott étcsokival dekoráltam a málnaszemek és mentalevelek mellett.

Nagyon ízlett a családnak ez a leporolt recept, szerintem meg is pecsételődött a maradék After Eight csokoládélapocska sorsa. :-D (Amit egyébként magában mi nem is szeretünk.... )



4 megjegyzés:

Gizi írta...

Már látványa is gyönyörű, az ízét pedig eltudom képzelni. Eperrel és málnával is nagyon finom lehetett. Boldog születésnapot az ünnepeltnek.

Éva írta...

Csodás finomságot alkottál ismét! Nagyon tetszik ez a kerek torta váltásod roládra .

Katalin írta...

De finom lehetett az üde gyümölcsökkel, biztos gyorsan elfogyott! Csodás alkotás!
És rajta az After Eight - nagyon szeretem, egész nap tudnám enni 😋😋

Ani írta...

Gyönyörű lett. Gratulálok!