2012. április 12., csütörtök

Két díjat kaptam! :-)


Múlt hét szerdán az a meglepetés ért, hogy két blogdíjat is kaptam a menükonyha írójától, amit ezúton is nagyon köszönök neki! A "Kommentek díját" már megkaptam egyszer, és mivel szerintem ez a díj nagyjából elkerült már minden gasztrobloggerhez, ezért ez most nem adom tovább.
Viszont a másik, a "Sokoldalúság díja" még újdonság nálam, így köszönöm még egyszer és próbálok megfelelni a követelményeknek, amelyek az alábbiak:
"A díjjal járó feladatok közé tartozik, hogy 7 olyan dolgot kell elárulni a díjazottnak magáról, amit eddig még nem. Továbbá 15 blogírónak kell átadni a díjat. " 
Mielőtt rátérnék a magam bemutatására és a továbbadásra, még egyszer belinkelem menükonyha blogját és buzdítok mindenkit, nézzetek körül nála mert én nagyon jópofa dolgokat találtam nála! :-) 

Íme 7 dolog rólam:
1. Már kisgyermekként nagyon érdekelt a cukrászat, ezt bizonyíthatja legkedvesebb unokahúgom, akivel a nagyszüleink udvarán álló kis házban mindig cukrászdásat játszottunk.
2. A játék cukrászdánk neve "Padödö cukrászda" volt, mert valamelyik tinilapban ennek az együttesnek volt bent a plakátja, és ez került az ajtóra. :-) 
3. Édesapám nagyon sokáig a vendéglátóiparban dolgozott, rengeteg étlapot hozott haza és abban nézegettem a különböző sütemények és torták neveit.
4.  Életem első sütijét 12 évesen a nővéremmel próbáltuk elkészíteni. Egy sima, kikeverős kakaós piskótáról volt szó, amit mi minden kikenés vagy sütőpapírral való kibélelés nélkül beöntöttünk egy tepsibe és megsütöttük. Minden okés volt, csak természetesen kiszedni nem lehetett. Tesóm barátnője világosított fel minket, hogy talán ki kellett volna zsírozni a tepsit vagy valami... :-)
5. Első tortám egy gyümölcstorta volt, ami viszont nagyon jól sikerült és egy osztálytársnőmnek adtam ajándékba.
6. Nagyon szeretnék megtanulni grillázst készíteni, de eddigi kísérleteim kudarcba fulladtak...
7. Főzni is nagyon szeretek, bár azt sokkal nehezebben tanultam meg mint a sütést, még ma is néha telefonos segítséget kérek Anyutól... :-)


21 megjegyzés:

Éva írta...

Gratulálok a díjakhoz! Aranyos amiket írtál magadról! Köszönöm hogy gondoltál rám !

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok,és köszönöm szépen a díjat,örülök neki:)
ui: Ilyen múlttal hogy-hogy nem lettél cukrász?

tejszínhab írta...

Gratulálok a díjakhoz és köszönettel én is elfogadom tőled :)) Ez a Padödö cukrászdás sztori nagyon vicces és aranyos, jót derültem rajta :)

Zsuzska írta...

Gratula és természetesen én is köszönöm szépen! :-)

heti menük írta...

Minden leírt bemutatkozó szavadból árad a cukrászat iránti szeretet, ami a blogodon megtalálható fantasztikus süteményekben és tortákban is visszaköszön:)A grillázs készítést pedig ne add fel, biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb sikerülni fog:)és az első grillázs tortádat nevezd el Padödö tortának, garantáltan nagy sikere lesz!...

Judóca írta...

Köszönöm a díjakat:)))) köszönöm h gondoltál rám:))) és persze h elfogadom:)))

Anazar írta...

Teller-Cake, nagyon szépen köszönöm a Sokoldalúság díjat!!

Rekaye blogja írta...

Gratulálok a Díjjakhoz! És köszönöm is, hogy kaptam Tőled!
Van ám most dolgom...:DDD Igyekszem :)

teller-cake írta...

Igazából az lettem - érettségi után, a fősuli előtt - elvégeztem egy 1,5 éves, érettségizetteknek rendezett cukrász-képzést Budapesten, a Dobos C. József szakközépben... :-) Nem bírtam magammal, ezt muszáj volt elvégeznem... :-)))

teller-cake írta...

Nagyon szívesen mindenkinek!!! :-))))

Erzsébet " Lizi írta...

Gratulálok a díjaidhoz!
Nagyon köszönöm,hogy gondoltál rám. Megtisztelő ha úgy gondolod hogy megérdemeltem.
Természetesen elfogadom.

Névtelen írta...

Köszönöm szépen a díjat! A hétvégén készül róla bejegyzés.:)

Névtelen írta...

És persze örülök, hogy megtudtam rólad 7 újdonságot.:))

Linyah írta...

Gratulálok a díjakhoz és köszönöm szépen én is :)

PiciJuci írta...

Zsuzsa köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, megtisztelsz.

teller-cake írta...

Lizi, Flóra, Linyah, PiciJuci nagyon szívesen! :-)))

Roza írta...

Gratulálok a díjakhoz!:)

csaniko56 írta...

Gratulálok a díjakhoz! Érdekes volt olvasni a 7 újdonságot Rólad. A többieknek üzenem: így történt minden !
A Mamák is mosolyognak fentről és elégedettek lehetnek a sütikkel, no meg azzal,hogy a "vér nem válik vízzé"! Legalábbis előbb vagy utóbb kiütközik az ő tehetségük is.
Puszi: Anyu

teller-cake írta...

Köszi és ezer puszi! :-))))

Emi írta...

Én is nagyon köszönöm a díjakat, megtisztel, hogy gondoltál rám!

teller-cake írta...

Nincs mit Emi, nagyon szívesen! :-))