2012. február 2., csütörtök

Gesztenyetorta

A férjem időnként megkér, hogy süssek egy nagy tortát a munkahelyére, ezzel motiválva a munkatársait arra, hogy aki bizonyos központi elvárásokat a leghamarabb teljesít - ezzel növelve csapatuk teljesítményét - az megmondhatja, hogy milyen tortát süssön neki a felesége - vagyis én. :-) Ez már a sokadik torta az ötlet megvalósulása óta, de úgy tudom haza még senki nem vitt tortát, mindig helyben elpusztítják azokat. :-) Most én választhattam, hogy milyet süssek, és mivel gesztenyetortát még nem küldtem, most erre esett a választásom. A kép nem adja vissza, de egy igen nagy tortáról van szó - 34 cm átmérővel. A töltelék: csokis piskóta, vaníliapudinggal lazított gesztenyés vajkrém, a tetején vékony fondant lap fondant gesztenyefaág dísszel, a szélein tejszínhabbal, míg körben a díszítés gesztenyemasszából formázott gesztenyécskék tejcsokiban kimártva. Sajnos a fotók kicsit mattak lettek, mert már sötétben fényképeztem vakuval, ez egyszer tényleg nem adja vissza az eredeti kinézetet, de sebaj!





4 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nekem nagyon tetszik!

Kati írta...

Na egy ilyen főnököt én is bevállalnék:) Szép lett, bár én a gesztenye helyett áfonyát választanék:)

teller-cake írta...

Köszi Móni! :-)

teller-cake írta...

Bevallom, hogy én sem szeretem a gesztenyét - még az illatától is megborzongok - de tudom, hogy sokan mások szeretik, köztük a férjem is :-)! Így hát szívesen dolgozok gesztenyével!